قائمی: گفته‌های کادر را به خوبی اجرا کردیم/ هواداران کاشانی مانند همشهری‌هایم هستند

تیم والیبال باریج اسانس کاشان توانست در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک از سد تیم پیکان عبور کند.

فرهاد قائمی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای کسب نتیجه خوب در این دیدار به نحو مطلوب تیم پیکان را آنالیز کرده بودیم و تمام نکات فنی که در طول تمرین کادر فنی به آن اشاره کرده بود را به خوبی در طول بازی اجرا کردیم.

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: ما مقابل تیم پیکان در تهران بازی را با تماشاگران و هواداران کاشانی حاضر در خانه والیبال بردیم. امیدوارم این روند بردهایمان ادامه دار باشد و باعث خوشحالی آنها شود.

قائمی که والیبالیست گنبدی در تیم کاشان محسوب می‌شود، اظهار داشت: تعصب هواداران کاشانی و نوع حمایت‌هایشان شبیه هواداران گنبدی است، آنها در تمامی شهر‌ها در کنارمان هستند و تیم باریج اسانس را به خوبی حمایت می کنند، امیدوارم با باز‌‌ی‌های خوب بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی در خصوص بازی باریج اسانس و پیکان گفت: با وجود آنکه رقیب تهرانی ما در بازی‌های اخیر خود نتایج را به حریفانش واگذار کرده بود ولی باز هم پیکان، پیکان است و نمی‌توان آن را دست کم گرفت ما توانستیم با بازی خوب و سرویس‌های هدفمندمان دریافت اول های حریف را متزلزل کنیم و پیکان را تحت فشار قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسانس ، روند ، دریافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار