در واکنش محرومیت امیر علی‌اکبری؛

نوربخش: امیر علی‌اکبری به خودش ظلم کرد/ مسئولان این موضوع را جدی بگیرند

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: امیر علی‌اکبری با دوپینگی که انجام داد، به تنها کسی که ظلم کرد، خودش بود.

ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: درست است که امیر علی‌اکبری یک مدال را از کشورمان کم کرد و این موضوع در امتیاز تیمی تأثیر داشت اما واقعیت امر این است او با این حرکت به خودش ظلم کرد چراکه در هیچ یک از ابعاد زندگی، دیگر جایگاهی نخواهد داشت.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تصریح کرد: من از شنیدن این موضوع واقعا متعجب شدم چرا که علی‌اکبری یک بار دیگر نیز به دلیل دوپینگ طعم تلخ محرومیت را چشیده بود بنابراین نباید برای دومین بار این کار را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: مسئولان نباید به سادگی از کنار این موضوع عبور کنند و با صحبت‌هایی مبنی بر اینکه این یک اتفاق طبیعی است بخواهند این جریان را کم اهمیت جلوه دهند. زیرا این یک خطر خیلی بزرگ است که قهرمانان ما را تحت الشعاع خود قرار داده است.

نوربخش افزود: ما باید این موضوع را با جدیت بررسی کنیم چراکه این اتفاق برای امیر علی‌اکبری که یکی از شانس‌های کسب مدال طلای المپیک است رخ داده به طور حتم این جریان عادی نیست.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا در اردوی تیم ملی حاضر می‌شود، گفت: به هیچ عنوان قصد همکاری با کادر فنی جدید تیم ملی را ندارم و فقط برای کشتی‌گیران در میادین مهم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مبنی ، طلا ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
به علی عزیز بگید به دعای همین مردم انشااله حکم هم شکسته میشه وتو درقلب ما عین یه قهرمان جاودانه ای
آخرین اخبار