فرماندار شهرستان دماوند از پروژه های عمرانی و گردشگری شهر آبعلی بازدید کرد

فرماندار شهرستان دماوند با حضور در شهر آبعلی از پروژه های عمرانی و گردشگری این شهر بازدید کرد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید 4ساعته که معاون سیاسی فرمانداری، بخشدار رودهن، شهردار و اعضای شورای شهر آبعلی و جمعی از مردم و مسئولان محلی حضور داشتند از پیست اسکی آبعلی، مجموعه هزار دشت، پل در حال تکمیل بلبل آباد و مجموعه برف آبعلی بازدید کرد.
 
ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر آبعلی در مجتمع برف آبعلی تشکیل شد ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) و تقدیر از مردم شهر آبعلی گفت: شهرستان دماوند حوزه و بستر گردشگری بسیار مناسبی دارد که باید از آن به بهترین شکل استفاده شود
 
وی افزود: منطقه آبعلی با توجه به امکانات طبیعی، یکی از قطبهای گردشگری شهرستان دماوند محسوب می گردد که باید به صورت ویژه درباره توسعه این ظرفیت مهم تصمیم گرفت.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند نگاه دولت تدبیر و امید را به توسعه گردشگری بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با توجه به سیاست های دولت و با عنایت به محدودیتهای اعتباری باید نگاه ویژه ای به جذب سرمایه گذار در توسعه گردشگری داشت تا هم امکانات خوبی را برای جذب گردشگر در منطقه ایجاد نماید و هم درآمد پایداری برای شهر آبعلی ایجاد نماید
 
فرماندار شهرسان دماوند خاطرنشان ساخت در آینده نزدیک کارگروهی به همین منظور در شهرستان تشکیل خواهد شد تا در این حوزه از نظرات کارشناسی صاحب نظران در جهت جذب سرمایه گذار و توسعه زیرساختهای گردشگری استفاده گردد.
 
محمودی فرد موضوع پیست اسکی آبعلی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از منطقه هایی که باید به صورت ویژه به آن نگاه شود پیست اسکی آبعلی است. چراکه استقبال گسترده ای در فصل سرد سال از آن انجام می گیرد اما متأسفانه امکانات موجود پاسخگوی مراجعه کنندگان و گردشگران نیست.
 
وی با اشاره به تشکیل جلسات مختلف با مسئولان پیست اسکی آبعلی تصریح کرد: دستگاه ها موظف شده اند تا خدمات بهتری را به مراجعه کنندگان ارائه نمایند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و زمانی به آن خواهیم رسید که شورای شهر، شهرداری و مسئولین با حمایت از بخش خصوصی وارد امکانات بهتری را در مجموعه ایجاد نماید .
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار