نشانه دیگری از تفکر صهیونیستی فخرآور؛

'ضد انقلاب فراری' خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران / ماموریت فخرآور همراه کری در سنا چه بود؟

زمانی که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، در برابر برخی از نمایندگان کنگره آمریکا سخنرانی کرده و از آن‌ها می‌خواست تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران را به تعویق بیاندازند، نکته‌ای قابل تامل جلب توجه می‌کرد و آن‌ هم چهره یکی از معاندان جمهوری اسلامی ایران درست پشت سر جان کری بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته "جان کری"، "وزیر امور خارجه آمریکا"، با حضور در "کمیسیون سیاست خارجی" سنا، در برابر نمایندگان مردد کنگره از توافق موقت با ایران توضیحاتی ارائه کرد و از اعضای کنگره درخواست کرد تا اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را به تعویق بیاندازند.

اما مانند روزهای پس از توافق ژنو، جان کری باز بی‌اعتنا به مفاد توافقنامه، ادعاهای ضد ایرانی خود را این بار در برابر "نمایندگان کنگره" تکرار کرد و با تاکید بر اینکه توافقنامه پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را متوقف می‌کند گفت:‌ اين توافق پيشروی "برنامه هسته‌‌ای ايران" را متوقف می‌کند و براي نخستین بار در ده سال گذشته، در برخی بخش‌های خاص، آن را به عقب می‌راند. این توافق امکان نظارت و بازرسی‌های بیِ‌سابقه را ایجاد می‌کند. ما مذاکره می‌کنيم تا ببينيم آیا می‌توانیم به یک توافق جامع برسیم.




کری خطاب به نمایندگان کنگره گفت: ما از شما می‌خواهیم به مذاکره کنندگان و کارشناسانمان فرصت دهید کار خود را انجام دهند و از شما می‌خواهم وقتی ما مذاکره می‌کنیم، تحریم‌های جدید تصویب نکنید.

اما در زمان سخنرانی وزیر امورخارجه آمریکا در سنا نکته‌ای قابل تامل جلب توجه می‌کرد و آن‌ هم حضور چهره طرفدار صهیونیست‌ها یعنی فخرآور پشت سر جان کری بود.


امیرعباس فخرآور، عامل موساد، پشت سر جان کری

"امیر عباس فخرآور"، از سرشناس‌ترین جاسوسان "سرویس اطلاعاتی آمریکا" و وزارت خارجه این کشور در رابطه با ایران است، به‌طوری که تا سطوح بسیار بالا در سازمان‌های جاسوسی آمریکا نفوذ کرده و حتی در جلسه جان کری با جنگ‌طلبان کنگره آمریکا شرکت می‌کند تا بتواند به همراه "لابی‌های صهیونیستی" در کنگره تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال کند.



فخرآور رابطه بسیاری نزدیکی با لابی‌های صهیونیستی و جمهوری‌خواهان جنگ‌طلب کنگره آمریکا دارد و همواره جلساتی را با آن‌ها برگزار می‌کند، به‌طوری که یک روز قبل از جلسه جان کری با اعضای کمیسیون سیاست خارجی آمریکا، فخر‌آور درباره تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران با برخی از اعضای این کمیسیون جلسه‌ای برگزار کرد.


فخرآور به همراه رئیس کمیسیون سیاست خارجی سنا

او در رابطه با این جلسه در صفحه فیس‌بوک خود می‌نویسد: دیشب طرح تحریم‌های جدید نفتی ایران توسط سناتور دموکرات منندز و سناتور جمهوریخواه کرک به رییس سنا تحویل داده شد. امروز هم جلسات فشرده‌ای با اعضای کمیسیون سیاست خارجی در مجلس نمایندگان دارم. امروز ظهر هم در نشست این کمیسیون که وزیر خارجه آمریکا برای ادای توضیحات در خصوص مذاکره با جمهوری اسلامی فرا خوانده شده است، حضور خواهم داشت. جمهوری خواهان از رفتار اوباما و جان کری در توافق و باج دهی به جمهوری اسلامی بسیار عصبانی هستند که البته حق هم دارند. ببینیم وزیر خارجه که توسط رییس کمیسیون سیاست خارجی ادرویس احظار(احضار) شده است، چه پاسخی دارد. به احتمال زیاد فردا در سنای آمریکا برای تحریم‌های فلج کننده نفتی ایران رای گیری خواهد شد.

 

فخرآور که رابطه بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد و بارها با سفر به سرزمین‌های اشغالی ماموریت‌هایی از موساد جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است، با انتشار خبر حضور خود در جلسه کری با نمایندگان به طور بی‌شرمانه‌ای به خود افتخار می‌کند که برای اعمال تحریم‌های جدید علیه هموطنان خود تلاش می‌کند.



این عامل جاسوسی موساد، در مطلب خود در فیس‌بوک با افتخار ادعا می‌کند بدون استثنا تمام نمايندگان دموكرات و جمهوريخواه در كنگره به شدت با وزير خارجه اوباما مخالفت می‌كنند و اعلام كرده‌اند تحریم نفت را به شدیدترین مرحله خواهند رساند.

فخرآور که خود را "پسر گستاخ ایران" می‌نامد در ادامه نوشت: درست پشت سر وزير امور خارجه آمريكا جان كری در نشست كمیسیون سیاست خارجی مجلس نمايندگان نشسته‌ام و شاهد بازخواست وی توسط نمایندگان مجلس در مورد تفاهم نامه ژنو هستم. دست و پا زدن‌های كری برای دفاع از منافع جمهوری إسلامی دیدنی است، اما خبر خوب اینست كه حتی يك نماینده مجلس از حزب وی هم با مواضع وزارت خارجه و دولت اوباما موافق نیست".



البته این گستاخی‌های بی‌شرمانه فخرآور که اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را خبر خوب می‌داند با واکنش ایرانی‌ها در صفحه فیس‌بوک این خائن وطن‌فروش همراه بود.

یکی از کاربران فیس‌بوک در پاسخ به یاوه‌گویی‌های فخر‌آور نوشت: حیف که مثل شما نیستم وگرنه ... میکردم اون عزیزانی رو در برابر تحریم مردم ایران از واژه خوشبختانه و امیدوارم استفاده می‌کنند.




اما چرا فخرآور تا این مقدار بی‌شرمانه علیه هموطنان خود تلاش می‌کند؟ اگر نگاهی به سابقه این فرد و روابط گرم او با رژیم صهیونیستی و گروه‌های ضد انقلاب بویژه سلطنت‌طلب‌ها انداخته شود، متوجه اهداف فخرآور می‌شویم که چرا این همه دست و پا می‌زند تا خود را به عنوان سرمدار خائنین وطن جلوه دهد.

عباس فخرآور کیست؟

امیرعباس فخرآور در حال حاضر در دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی واشینگتن به‌ عنوان پژوهشگر و استاد مهمان حضور دارد، او خودش را در برنامه صدای امریکا خطاب به مجری، اینگونه معرفی می‌کند" :من در امریکا محافظه کارم و در ایران لیبرال! من فرصت طلبی را مثل شما مرده خوری نمی‌دانم!



فخرآور از پرچمداران معاندان جمهوری اسلامی ایران است که همواره در لابی‌های ضد ایرانی کنگره آمریکا حضور دارد و در جلسات کمیسیون سیاست خارجی سنا که عمدتا جمهوری‌خواهان جنگ‌طلب در آن حضور دارند در رفت و آمد است.

امیر فخرآور چند سال پیش به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شد و با سوء‌استفاده از فرصت مرخصی زندان، با هماهنگی یکی از افرادی که در زمان اغتشاشات مرتبط با کوی دانشگاه، او را هدایت می‌کرد، به خارج از کشور فرار کرده، به دبی رفت و از آنجا به وسیله رابط خود به آمریکا گریخت. وی در بین همکاران ضدانقلاب خود به فساد اخلاقی و اغفال و سوء استفاده از دختران شهرت دارد.




از ويژگي‌هاي بارز فخرآور اينكه، اين عامل دست چندم اپوزوسيون سابقه همکاری با سرویس اطلاعاتی آمریکا "سیا" و "وزارت امور خارجه آمریکا" را در پرونده کاری خود دارد. وی همچنین در راستای پروژه‌های براندازانه‌ای که از سوی اپوزوسیون، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است سفرهای متعددی به "سرزمین‌های اشغالی" و سایر کشورهای اروپایی داشته است و دارای ارتباطات تعریف شده با "موساد" است.

فخرآور چندی پیش وقیحانه از دیدار و صرف شام با سران رژیم اشغالگر قدس و عوامل اصلی کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان با افتخار یاد کرده و گفته بود "من یک صهیونیستم".



فخرآور، عنصر فتنه‌گر فراری، در سال 1390 سفری به "سرزمین‌های اشغالی" داشت و ادعا کرد می‌تواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی‌های اسرائیلی ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

طبق مستندات و شواهد موجود، در فتنه سال 88، ر‍ژیم صهیونیستی نقش بسزایی در حمایت از فتنه‌گران اعمال کرد. همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود، در زمان سفر فخرآور به سرزمین‌های اشغالی، تزیپی لیونی با علنی کردن حمایت رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران به منظور حمایت از آشوب‌گران، به همراه فخرآور دستبند سبز به دستبند خود بسته است.







وی در وبلاگش با اشاره به فیلم افشاگری باشگاه خبرنگاران، درخصوص نقش اسرائیل و امریکا در هدایت فتنه 88 و به کار گیری عواملی چون فخرآور در این امر، با حماقت زاید الوصفی عملکرد خائنانه‌اش را موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

فخر آور وقیحانه از دیدار و صرف شام با سران رژیم اشغالگر قدس و عوامل اصلی کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان با افتخار یاد کرده و با اعتراف به اینکه هویتش صهیونیستی است با بی شرمی تمام به مردم ایران نیز توهین می‌کند.



 

فخرآور و "ربع پهلوی"

عباس فخرآور همواره تلاش می‌کند به هر طریقی خود را به تمام گروه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران نزدیک کند.

در همین راستا سلطنت‌ طلب‌ها و در راس آن ربع پهلوی گزینه مناسبی برای فخرآور هستند، به‌طوری که رابطه نزدیک این دو نفر صدای ضد انقلاب را نیز در آورده است.

 

ضد انقلاب‌های فراری هر از چند گاهی گرد هم جمع شده و سازمان‌ها و انجمن‌هایی تشکیل می‌دهند تا با اعلام زنده بود خود به غربی‌ها جیره و مواجب مزدوری خود را بگیرند.

 



با نگاه به صدها سازمان و گروهک با پیشوند آزادی و دمکراسی و ... اسامی تکراری بسیاری به چشم می‌خورد. وطن‌فروشانی که هر جا سفره‌ای ضد ایران پهن است آن‌ها هم حضور دارند.

در اردیبهشت سال جاری، ربع پهلوی وارث سلطنت ورشکسته وابسته به استعمار که چندان جدی گرفته نمی‌شود دکان جدیدی به اسم شورای ملی ایران برای جمع آوری ضد انقلاب گرد خود راه انداخت تا خودش را سرکرده مخالفان جمهوری اسلامی جا بزند غافل از اینکه افرادی که به دورش جمع شده‌اند برای بدست آوردن پول حمایتش می‌کنند.

 

امیر عباس فخر آور فرصت‌طلبی یک تنه با خواهرانش چندین سازمان و گروهک ضد ایرانی را تاسیس کرده و اداره می‌کند در چند سال اخیر چندین بار رنگ عوض کرده و مشی و مرام سیاسی خود را برای کسب منافع بیشتر تغییر داده و حتی برای اعلام وفاداری به صهیونیست‌ها با سفر به سرزمین‌های اشغالی خواهان حمله نظامی اسرائیل به ایران است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۲
واقعا برای این آدم متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۱۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
حاضرم بافدا کردن جانم این خائن را از روی زمین بردارم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۵۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
ما نمیگذاریم این مملکت بدست نا اهلان بیافتد. مرگ منافقین
Iran (Islamic Republic of)
علی زمانی
۲۰:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
این افراد وطن فروش و پست سگ های پاسبان امریکا و صهیونیست هستند.
این افراد پست از سگ هم پست تر هستند.
انشاالله به یاری خداوند همه این ها نابود خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
اگه دستم بهش برسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
این افراد همچون سگی در درب خانه های اسرائیلی واق واق میکنند تا شاید تکه استخوانی نصیبشان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
لعنت به هر چی وطن فروش مثله فخر اور
Iran (Islamic Republic of)
محمد حیدر
۱۳:۴۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
این جور سگها واسه خود شیرینی پیش صاحب هاشون از این جور غلطها دارن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۳:۳۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
خیلی خیلی باید آدم جنس خراب باشه که تا این حد خیانت بکنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
حیوان نسبت به بعضی آدما برتری وشرف داره روی حیوون رو سفیدکرده
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۲:۴۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
من تعجب می کنم که سیاستمداران احمق آمریکایی چرا این حیوان را زنده گذاشته اند.
کسی که وطن خود را به بهای ناچیزی بفروشد مطمئنا بیگانگان را به بهای ناچیزتر خواهد فروخت.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۳۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر انسانهای حیوان صفت که بوئی از انسانیت نبرده اند بلکه از حیوانات هم پست ترند.
Iran (Islamic Republic of)
حیران
۱۲:۲۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
از این بزرگ تراشم نتونستن کاری بکنن چه برسه به این جوجه ی سه ماهه.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالحسن
۱۲:۱۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
خائن وطن فروش هرگز خاک وطن رونخواهد دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
دشمنان این ملت بزرگ ، کوچک ونابود خواهند شد . امر برسد در هر گوشه ای از دنیا که کمین کرده باشند نابودشان می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اميد
۱۰:۳۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
خداوند لعنت كند منافقين و خائنين وطن فروش، زنده باد جمهوري اسلامي ايران
Iran (Islamic Republic of)
حمید همت
۰۹:۵۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
ایشون بهتره یه تست DNAبده تا همه چیز برات روشن بشه.
Iran (Islamic Republic of)
habib
۰۹:۴۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
نفرین بر تو ای خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
مُرسانِت دلیجان
۰۹:۰۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر وطن فروش
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۳:۴۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
آخه سگ قلاده بدست اسرائیلی اگه ایران نباشه اونا برای تو به اندازه پشه مزاحمی هم ارزش قائل نیستند
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۰۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
خواندن خبري درمورداين حيوانات حال آدمرا به هم ميزند اين ها ارزش اظهارنظر هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۲۲:۰۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
کاش می شد یه جور این خائن به وطن رو از صفحه روزگار محو کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
amirsn82
۲۰:۴۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
به جای فخر اور باید بگویند ننگ آور جاسوس وطن فروش اشغال
Iran (Islamic Republic of)
جان بر کف وطن
۲۰:۰۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
نفرین بر شما حرامزادگان وطن فروش . پیروزی ایرانیان نزدیک است ......
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۹:۲۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
امید وارم این وطن فروش را یک روزی بالای چوبه دار ببینم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
خاک توسروطن فروشت کنند بدبخت بیچاره ی ازوطن آواره
آخرین اخبار