پاکدشت/

اصغرپور سکاندار ورزش پاکدشت شد

محمد اصغرپور طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به‌عنوان مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمد اصغرپور طی حکمی از سوی محمدحسین نژادفلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، محمد اصغرپور به سمت مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت انتخاب شد.

اصغرپور در مراسم معارفه خود که با حضور علی سلطانی، رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان تهران، سرپرست معاونت امور شهرستان‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از پرسنل و مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اولویت‌های کاری خود گفت: قبل از هر اقدامی تعامل با ادارات و سازمان‌های شهرستان پاکدشت، ادارات حوزه‌های ورزش و جوانان استان تهران و هیئت‌های ورزشی استان تهران را در نظر داریم و آماده‌ایم تا از نظرات و پیشنهادات نخبگان و کارشناسان ورزشی برای تعالی ورزش پاکدشت بهره ببریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت اظهار داشت: فعالیت‌های خود را در سه بخش ورزشی، حوزه جوانان و عمرانی بخش‌بندی کرده‌ام و امیدوارم بتوانیم با حمایت مسئولان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان و پیشکسوتان از ظرفیت‌های موجود در پاکدشت به بهترین شکل بهره ببریم.

وی افزود: در بخش ورزشی تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا امکانات موجود به صورت برابر میان بانوان و آقایان تقسیم شده و از توان ورزشی بانوان که نقش موثری در جامعه دارند به بهترین شکل استفاده شود.

وی به ضرورت آغاز هرچه سریع‌تر پروژه‌های عقب‌افتاده و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اشاره کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی از نیازهای امروز جامعه به منظور ایجاد شادابی و سلامت است بنابراین با کمک نهادهای متولی و به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌سازی برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز ورزش همگانی به خصوص در نقاط کمتر برخوردار را در نظر داریم.

اصغرپور به استفاده موثر از پتانسیل  موجود در شهرستان اشاره و اعلام آمادگی کرد تا از توان بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف ورزشی استفاده شود.

وی گفت: ساماندهی و شناسایی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، کسب کرسی ورزشی در هیئت‌های استانی و فدراسیون‌ها و تجهیز سالن‌های ورزشی از مواردی است که اولویت‌های اداره ورزش و جوانان پاکدشت را تشکیل خواهند داد و سعی داریم با وجود محدودیت‌ها، از طریق فرمانداری، شوراهای اسلامی شهر، شهرداری‌ها و بخش خصوصی بستر رشد را برای ورزش پاکدشت فراهم کنیم./ش

انتهای پیام/م
برچسب ها: انتصاب ، ورزش ، پاکدشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.