سردار سیف خبر داد

رزمایش بسیج در 4 استان از فردا/ افزایش 3برابری گردانهای بیت المقدس و کوثر

مرحله پنجم از سلسله رزمایش های «الی بیت المقدس» بسیج در سال ۹۲، از فردا در 4 استان جنوبی و غربی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون عملیات بسیج در خصوص مرحله آتی سلسله رزمایش های «الی بیت‌المقدس» گفت: قرارگاه امام هادی(ع) برای اجرای مرحله پنجم رزمایش‌های الی بیت المقدس گردان های بیت‌المقدس و کوثر بسیج، 4 استان خوزستان، ایلام، لرستان و بوشهر را انتخاب کرده که به طور همزمان این رزمایش‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته 21 و 22 آذر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش کمیت و کیفیت این رزمایش‌ها نسبت به سال گذشته گفت: رزمایش‌های امسال با توجه به این که استعداد گردان‌های بیت المقدس و کوثر بسیج نسبت به سال گذشته 3برابر افزایش یافته، با دو سوم ظرفیت گردان‌های کل کشور برگزار می‌شود.

سیف ادامه داد: البته برنامه ها و تدابیر لازم برای یک سوم گردان‌هایی که در رزمایش حضور ندارند برای تداوم آمادگی آنها انجام شده است.

معاون مقاومت مردمی و آموزش نظامی بسیج با اشاره به تشکیل 8 قرارگاه فرعی امام هادی(ع) برای 8 مرحله رزمایش‌های الی‌بیت‌المقدس گفت: قرارگاه فرعی پنجم امام هادی(ع) که امر هدایت کل رزمایش این هفته را بر عهده دارد در استان خوزستان مستقر خواهد بود.

سیف در پایان گفت: در این رزمایش گردان‌های حاضر در یک آزمون عملی، آموزش‌هایی که طی سال در گردان‌های خود دیده‌اند را می‌سنجند و نمایندگانی از ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد فرماندهی کل سپاه و سازمان بسیج مستضعفین نیز با نظارت دقیق نسبت به حسن اجرا و مواردی که در رزمایش‌های بعدی باید اصلاح شود، اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار