ملاقات مردمی فرماندار شهرستان فیروزکوه برگزار شد

برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان فیروزکوه این هفته نیز طبق روال همیشگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در برنامه ملاقات مردمی با بیان این که حل مشکلات مردم در اولویت کاری این فرمانداری می‌باشد، مراجعه مردم به فرمانداری را نشانه اعتقاد و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دیدارهای چهره به چهره با مردم به حل مشکلات آنان شتاب می بخشد.    
 فرماندار شهرستان فیروزکوه بر تسریع در روند جوابگویی مدیران ومسئولین ادارات به شهروندان تاکید کرد و بیان کرد: هرمدیری باید خودرا در مقابل مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب مسئول وپاسخگو بداند.
 وی اظهارکرد: با اتحاد و همدلی باید محیط را برای پیشرفت هرچه بهتر کار در این شهرستان آماده کنیم.
مهری  تصریح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با خداباوری‌، مردم‌داری و حرکت بر مدار حقیقت باید خدمت به مردم را مهم‌ترین کار بدانند و بر آن ببالند که خداوند توفیق خدمت را به آنان عنایت فرموده است.
فرماندار فیروزکوه در ملاقات مردمي امروز خود به تقاضاي 55 نفر از مردم شهرستان که بیش از 8 ساعت به طول انجامید ، رسيدگي کرد.
‏  فرماندار شهرستان فیروزکوه  بيشترين مراجعات مردم را مسائل معيشتي ‏،تقاضاي وام و اشتغال بيان کرد و افزود: در اين ميان مسائل عامه مردم شناسايي ‏و در حد امكان و شرايط و مقررات قانوني مورد پيگيري قرار مي گيرد .

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ملاقات ، مردمی ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار