ارتقاء کیفیت جشنواره فجر در گرو افزایش بخش‌های بین‌المللی

ارتقاء کیفیت جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به افزایش بخش‌های بین‌المللی این رویداد بستگی دارد.

نادر رفیعی، کارشناس هنری و نقاش، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت:  جشنواره هنرهای تجسمی فجر بعنوان مهترین رویداد هنرهای تجسمی ایران سال‌ها دیرتر به جمع جشنواره‌های فجر پیوست اما خوشبختانه در همین مدت کوتاه توانست به خوبی معرفی شود.
 
وی درباره اهمیت این رویداد بین‌المللی افزود: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌تواند در بیان دیدگاه‌های هنری هنرمندان کشورمان در سطوح بین‌المللی تعیین کننده باشد.
 
رفیعی درخصوص اختلافات موجود برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: همیشه در هر رویداد هنری شاهد اختلاف نظر بین هنرمندان هستیم و این نباید بدین معنا باشد که آن رویداد از پایه اشکال دارد.
 
این کارشناس هنری تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی پلی بین هنرمندان هنرهای تجسمی است و در حقیقت هنرمندان تجسمی با برگزاری این جشنواره حتی در صورت داشتن اختلاف نظر هم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.
 
وی درخصوص افزایش رشته‌های بین‌المللی این جشنواره هم گفت: قطعا بین‌المللی شدن رشته‌های بیشتری در جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر فرصت رقابت جهانی بین هنرمندان کشورمان را با دیگر کشورها فراهم می‌کند.
 
رفیعی خاطر نشان کرد: بنابراین بین‌المللی شدن رشته‌های این جشنواره به ارتقاء سطح کیفی آن به لحاظ جهانی کمک خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار