سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ابوترابی‌فرد گزینه شورای مرکزی نیست/ دبیران کل جبهه کاندیدای بالقوه هستند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دبیران کل احزاب جبهه، کاندیدای بالقوه برای دبیرکلی هستند، گفت: این گزینه‌ها در جلسه آینده جبهه پیروان مطرح می‌شود.

"سیدکمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گمانه‌زنی‌های مربوط به انتخاب دبیرکل جدید جبهه پیروان از سوی مطبوعات کشور، اظهار داشت: انتخاب "حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد " (نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی) به عنوان دبیرکل جبهه تنها در شاکله یک خبر مطبوعاتی مطرح شد و انتخاب اعضای شورای مرکزی نیست.
 
وی با بیان اینکه اعتقاد اعضا و دبیران کل عضو جبهه مرام‌نامه است، ادامه داد: اساسنامه جبهه اعتقاد دارد که دبیرکل جدید بایستی از اعضای شورای مرکزی، دبیران کل و یا عضوی از احزاب جبهه انتخاب شود.
 
سجادی با بیان اینکه گزینه‌های مطرح شده صرفا گمانه‌زنی‌های رسانه‌هاست، ادامه داد: حتی شورای مرکزی جبهه نیز گزینه‌هایی چون حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی و ناطق‌نوری را مطرح نکرده است.
 
سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه شرط اساسنامه این است که دبیرکل عضو تشکل جبهه پیروان باشد،خاطرنشان کرد: تاکنون نام شخصیتی برای دبیرکلی جبهه برده نشده اما دبیران کل عضو جبهه کاندیدای بالقوه هستند، همچنین شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان شخصیت هایی را در این زمینه مدنظر دارد که در جلسه شورای مرکزی جبهه مطرح خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار