قم/

آیت‌‌الله ارسنجانی عمر خود را وقف مذهب تشیع کرد

یکی از مراجع عظام تقلید در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله حاج سید محمدحسین حسینی‌ارسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی آمده است: با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که عالم ربانی فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله حاج سید محمدحسین حسینی‌ارسنجانی رضوان الله تعالی علیه دعوت حق را لبیک گفته و روح پاکش به ملکوت اعلی پیوست.


در این پیام افزوده شده است: فقیه بزرگواری که در طول سالیان متمادی در راه اعتلای کلمة الله و اعلای اهداف عالیه اسلام و تعظیم شعائر مذهبی و نشر و ترویج معارف نورانی اهل‌البیت (ع) کوتاهی نکرد و عمر شریف خود را وقف احیای آثار مذهب و خدمت به ضعفا و مستمندان کرد.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: آن مرحوم در حوزه علمیه قم در محضر استاد اعظم ما مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی و مرحوم آیت‌الله العظمی‌گلپایگانی به مراتب بالای اجتهاد و فقاهت نائل گشت و در شهر مذهبی فسا با تدریس خارج فقه و اصول به تربیت شاگردان مکتب امام صادق (ع) همت داشت و فضلا و طلاب محترم از خوان علم و دانش ایشان استفاده کردند.

در این پیام آمده است: این عالم مجاهد همیشه با مردم و یار و یاور ضعیفان و مظلومان بود. اینجانب ارتحال آن فقید سعید را به علما اعلام و طلاب محترم استان فارس و اهالی متدین شهر مذهبی فسا به‌ویژه بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم و بستگان محترم تسلیت عرض کرده و ترفیع درجات برای روح بلند ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان معزز از خداوند متعال مسئلت دارم./س
برچسب ها: قم ، آیت الله ، ارسنجانی ، مذهب ، تشیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.