به منظور آگاهی از مشکلات مردمی؛

ملاقات بیش از 350 تن شهروندان منطقه 16 با شهردار منطقه

شهردار منطقه 16 گفت: در 9 ماه سال جاری بیش از 350 تن از شهروندان به منظور ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با شهرداری این منطقه ملاقات داشتند.

سید محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف مدیریت شهری مبنی بر ارتباط مستمر و نزدیک با عموم شهروندان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان برنامه ملاقات مردمی هر هفته با دقت و جدیت اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 32 برنامه ملاقات مردمی برگزار شده اظهار کرد: در این برنامه‌ها با 358 تن از شهروندان که غالب موضوعات آنان مسائل شهرسازی بود دیدار و گفتگو داشتیم.
 
اسدی در ادامه موضوعات شهرسازی مطرح شده را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: از مجموع 358 موضوع مطرح شده 186 مورد موضوع شهرسازی بوده که 52 درصد کل موضوعات را شامل می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: موارد مربوط به اجرای احکام با 104 موضوع که 29 درصد کل درخواست‌ها بوده و امور مالی و املاک و مستغلات هر کدام با 26 موضوع به ترتیب بیشترین موارد مطرح شده از سوی شهروندان در برنامه ملاقات‌های مردمی است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهردار ، ملاقات ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار