بررسی عملکرد 100 روزه دولت در برنامه گفتگوی ویژه خبری؛

سوالات خود را از "وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" بپرسید

همزمان با حضور حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برنامه گفتگوي ويژه خبري كه به صورت زنده از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود، مخاطبان محترم می‌توانند با ارسال پیام، سوالات خود را از وی مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، همزمان با ارائه گزارش عملکرد صد روزه دولت تدبیر و امید توسط رئیس‌جمهور، وزرای کابینه دولت یازدهم نیز با حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری، از عملکرد وزارت متبوع خود به مردم گزارش می‌دهند.
 
در همین راستا، عملکرد 100 روزه دولت در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امشب (یکشنبه، 17 آذر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "حسین دهقان"، "وزیر دفاع "  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.   
 
به همین جهت، مخاطبان عزیز می‌توانند سوالات مورد نظر خود از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلحرا مطرح کنند تا مجری گفتگوی ویژه خبری آن‌ها را با دهقان در میان بگذارد.
 
گفتنی است، نظرات مخاطبان محترم، جهت حفظ امانت‌داری منتشر نخواهد شد.
 
برنامه گفتگوي ويژه خبري امشب بعد از خبر ساعت 22:30 به صورت زنده از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مشکلات حقوقی پرسنل .واین سوال که چرا حقوق خلبانان هوا نیروز طبق نامه حضرت آقا وسردارفیروزآبادی در سال ۷۲دستور داده شد هیچ اقدامی نشده وهر کس پیگیری کرده یا به نحوی ..... باتشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۳۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
با سلام و احترام
خواهش میکنم این سوال رو حتما از وزیر دفاع بپرسید
که در مورد استخدامی های وزارت دفاع در سال 92چه اقدامی صورت گرفته است و برنامه ایشان چه میباشد در مورد این استخدامی ها؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
nima
۱۰:۱۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید. سامانه ی باور 373 در چه وضعیتی قرار دارد ؟
آخرین اخبار