مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "ظریف" مبنای پاسخ را تاکید بر قدرت بی‌بدیل ملت ایران برشمرد ،دانشجو و دانشگاه باید نقاد جامعه و فرهنگ جامعه باشد/ سانتریفیوژ باید بچرخد اما زندگی مردم و اقتصاد هم باید بچرخد/ 75 میلیون بسیجی در ایران داریم، برند ملی نشان‌دهنده هویت یک ملت و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دانشجو و دانشگاه باید نقاد جامعه و فرهنگ جامعه باشد/ سانتریفیوژ باید بچرخد اما زندگی مردم و اقتصاد هم باید بچرخد/ 75 میلیون بسیجی در ایران داریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/16/1814418_330.jpg

 رئیس جمهور گفت: شعار ما این است که سانتریفیوژ باید بچرخد اما زندگی مردم و اقتصاد هم باید بچرخد، دولت بر وعده‌هایی که به مردم داده است تا آخر ایستاده است.

افزايش بودجه تشکل‌هاي دانشجويي از سال 93/به هيچ جريان خاصي باج نمي‌دهيم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بيان اينکه برنامه‌ای تعیین کرده‌ایم که از سال 93 بودجه تشکل‌هاي دانشجويي افزایش یابد، گفت: تقویت نشریه‌های دانشجویی و راه‌اندازی مجموعه‌ای از افراد در حوزه خبری و اینترنتی دانشگاه را در دستور کار داريم.

نخستین RQ170 ایرانی به‌زودی پرواز می‌کند/ "پروتکل الحاقی" در اختیار مجلس است

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در متن توافق ژنو نظارت بیشتر آژانس است که اوج آن پروتکل الحاقی بوده و این پروتکل نیز در اختیار مجلس است.

برند ملی نشان‌دهنده هویت یک ملت

 مسئول اجرایی نشست تخصصی برند ملی گفت: برند ملی مجموعه فعالیت‌هایی است که می‌تواند هویت یک ملت را به دنیا نشان دهد.

"ظریف" مبنای پاسخ را تاکید بر قدرت بی‌بدیل ملت ایران برشمرد

 وزیر امور خارجه کشورمان در مورد سخنرانی در دانشگاه تهران و اظهاراتـی که در پـاسخ بـه سوال یـکی از دانشجویـان منتشر شده است، گفت: مبنای سخنرانی و پاسخ به سؤالات با تأکید بر قدرت و نقش بی‌بدیل مقاومت مردم مسلمان و قهرمان ایران بـه عنوان عنصر مهم بازدارندگی درمقابل هرگونه طمع ورزی و زیاده خواهی‌ها بود

عارف درگذشت کاظم معتمدنژاد را تسلیت گفت

 محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور پیامی درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد - پدر علم ارتباطات ایران - را تسلیت گفت.

برگزاری آخرین جلسه فوق‌العاده دولت برای ادامه بررسی لایحه بودجه/ رقم بودجه 93 نهایی شد هفتمین و آخرین جلسه فوق‌العاده هیأت‌دولت امروز (شنبه) به منظور ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد.

ضرورت رسیدگی به اموال از دست رفته بیت‌المال در سازمان تامین اجتماعی/ دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شود

یک قاضی گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تخلف و امری غیرقانونی را در حیف و میل شدن اموال بیت‌المال مشاهده کرده، بنابراین پس از تشخیص و احراز جرم، دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد خواهد شد.

"قاضی‌زاده هاشمی" امشب در " گفتگوی ویژه خبری" حضور می‌یابد "
سید حسن قاضی‌زاده ‌هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ارائه گزارش 100 روزه از عملکرد وزارتخانه متبوعش، امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور می‌یابد.

اجازه نمي‌دهيم گروهی با گرایش‌ سیاسی خاص در دانشگاه آزاد محکوم شود

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بيان اينکه امروز توقع داشتم تشکل‌های اصولگرایی هم در این جلسه حاضر شوند و مطالبات خود را مطرح کنند، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که گروهی یا انجمنی با گرایش‌های سیاسی خاص در دانشگاه آزاد محکوم شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار