معرفی خدمات سازمان بازرسی به مردم

سازمان بازرسی کل کشور با برپایی غرفه ی مردمی در "نمایشگاه الکامپ" خدمات خود را معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران در پوشش خبری غرفه های دولتی نمایشگاه الکامپ نام سازمان بازرسی  کل کشور نیز به چشم می خورد.

 در این غرفه که در سالن هفت نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد به معرفی خدمت رسانی عمومی و دولتی این سازمان به مردم پرداخته است.

 این سازمان با در اختیار قرار دادن درگاه اینترنتی http.//site.bazresi.ir/dargah  به مردم خدماتی چون:شکایات و اعلام از دستگاه ها،شکایات و اعلام از سازمان بازرسی کل کشور،سامانه جذب سازمان بازرسی کل کشور،سایت  بازرسی،سایت صیانت از حقوق شهروندی،فرم درخواست مصاحبه گزارش، فرم درخواست ملاقات حضوری با مسئولان سازمان بازرسی کل کشور، فرم ارسال مقالات و پژوهش ها،اعلام مفسدان اقتصادی، اعلام بازرسی افتخاری، فرم درخواست بازرسی افتخاری،فرم متقاضیان همکاری سازمان های مردم نهاد را ارائه می دهد.

همچنین اگر گذرتان به نمایشگاه الکامپ افتاد و از تمامی جذابیت های دنیای الکترونیک و دیجیتال بهره مند شدید، سری  هم به سالن هفت بزنید و از اطلاعات دولتی ها در بخش هایی چون پلیس +10، نیروی انتظامی وزارت نیرو، وزارت بهداشت، سازمان  استاندارد وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش های مختلف دیگر آگاهی پیدا کنید و از خدمات برخی از غرفا به صورت رایگان بهره مند شوید.

گزارش : پوریا سلیمان زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار