آخر هفته با دریچه – بسته شماره 34؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۹/۲۲

در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين بازی های اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ بازی هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

به سرعت بدوید؛

بازی خاطره انگیز "سونیک" را این بار در گوشی اندرویدی خود بازی کنید + دانلود

سونیک یکی از بازی های خاطره انگیز برای کسانی است، که از کنسول سگا استفاده کرده اند. شرکت سگا نسخه ی جدید این بازی را برای سیستم عامل اندروید ارائه کرده است. حتما می دانید سونیک یک موجود عجیب است که وظیفه دارد با نهایت سرعت بدود، از موانع عبور کند و برای پیشرفت در بازی باید سکه های را جمع آوری کند. این نسخه نسبت به ورژن قبلی دست خوش تغییرات فراوانی شده و کنترل شخصیت بسیار ساده تر و روان تر شده است.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

شهر را نجات دهید!

بازی "مرد عنکبوتی" برای پلتفرم جاوا + دانلود

 این بازی بر اساس فیلم سینمایی مرد عنکبوتی ساخته شده است، حتما شما هم با فیلم سینمایی مرد عنکبوتی آشنا هستید، مردی با خصوصیات خارق العاده که به مبارزه با موجودات فرا زمینی می پردازد. در این بازی شما در نقش مرد عنکبوتی ظاهر می شوید و وظیفه دارید که از شهر و مردمان آن مراقبت کنید، البته مراقبت از شهر کار آسانی نیست زیرا موجودات خطرناک و قدرتمند به شهر حمله می کنند و درگیری سختی میان شما و آن ها رخ می دهد و پیروزی در این مصاف بسیار دشوار است. با پیروزی در مقابل موجودات به قهرمان شهر تبدیل می شوید!
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

بازی فکری جورچین تصاویر + دانلود

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد. این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی، به حل کردن پازل ها بپردازید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای جاوا ؛

بازی جذاب Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود

در بازی اکشن Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با دشمنانتان مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر، تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

مراقبت باشید معتاد نشوید!

از آقا و خانم pou مراقبت کنید + دانلود بازی

Pou یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی با میلیون ها بار دانلود است. در این بازی شما دارای یک عروسک هستید که می توانید آن را به سبک دلخواه خود بزرگ کنید، لباس های مورد نظرتان به آن بپوشانید، جای آن را تمیز کنید و بسیاری کارهای دیگر که می توانند برای ساعت ها شما را سرگرم کنند. در ضمن شما می توانید ظاهر اتاق مانند رنگ دیوارها و pou را سفارشی سازی کنید. بازی موفق به کسب امتیاز 5 ستاره شده و به قدری جذاب است که امکان دارد شما را معتاد خود کند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

بازی فکری Unblock-2 برای پلتفرم جاوا + دانلود

حتما شما با سبک بازی  آشنا هستید، در این بازی Unblock-2 شما باید با جا به جایی بلوک ها و حرکت آن ها به سمت مسیر مناسب، شرایط را برای خروج بلوک مورد نظر محیا کنید. با پیشرفت در بازی عبور از مراحل بسیار دشوار می شود و تعداد بلوک های موجود و نحوه قرار گیری آن ها می تواند شما را به چالش بکشاند ولی نگران نباشید، زیرا شما می توانید امتیازات خود برای دوستانتان ارسال کنید تا قدرت و توانایی های خود را به آن ها اثبات کنید.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

اندرويد و ويندوزفون:

دانلود بازي زيبا و گرافيكي Royal Revolt + ديتا

بازی Royal Revolt! یک بازی زیبا و اکشن است. در این بازی شاهزاده جوان سعی دارد تاج و تخت پدر خود را پس بگیرد و در این میان با چالش هایی رو به رو می شود که باید با کمک خود و سربازان شجاع مشکل ها را برطرف کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

جمجمه طلايی را بدست بياوريد + دانلود بازی

این بار شرکت سازنده بازی های کامپیوتری bigfishgames سری جدیدی از بازی های لوکسور با نام Zuma Deluxe را به بازار عرضه نموده است. آنچه در این بازی زیبا قابل توجه است سرعت عمل بالای شما برای انتخاب مسیر درست می باشد طوری که اگر با سرعت عمل و انتخاب مسیر مناسب جهت پرتاپ توپ های رنگی که در اختیارتان قرار گرفته براحتی قادر به اتمام هر مرحله از بازی می باشید ولی اگر کمی تامل و داشته یا توپ را به مسیر مناسب هدایت نکنید آنجاست که با پیشروی توپ ها و رسیدن به سیاه چاله کذایی فرصت شما به پایان رسیده و آن مرحله از بازی را دوباره باید تکرار نمایید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای پلتفرم جاوا؛

بر میوه ها پیروز شوید + دانلود بازی

در این بازی Fruit crush شما نقش یک میوه فروش را خواهید داشت و وظیفه دارید میوه ها را دسته بندی و در قفسه مخصوص خود قرار دهید. اگر بتوانید میوه ها در زمان کمتری دسته بندی و قفسه بندی کنید، امتیاز بیشتری را کسب می کنید و راهی مراحل بعد می شوید. برای دسته بندی میوه ها باید آن ها را در کنار هم جمع کنید، تا آن ها به صورت خودکار از بین بروند. با پیشرفت در بازی تنوع و تعداد میوه ها بیشتر می شود، این افزایش می تواند شما را به چالش بکشاند.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Boost runner؛

بازی ایرانی "فراری" برای گوشی های اندوریدی + دانلود

 بازی "فراری" توسط بازی سازان گمنام کشورمان تهیه و برنامه نویسی شده است، در بازی شما باید از موانع عبور کنید، هر چه از موانع بیشتری عبور کنید، امتیاز بالاتری را کسب خواهید کرد. کنترل شخصیت بازی بسیار ساده و روان است. اگر انگشت خود را به سمت بالا بکشید،فراری می پرد، اگر به سمت پایین بکشید، فراری غلط می خورد و اگر انگشتتان را روی صفحه نمایش نگه دارید فراری از موانع عبور می کند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

یاد دوران کودکی تان را زنده کنید؛

بازی سوپر ماریو برای سیمبین + دانلود

کمتر کسی پیدا می شود که بازی خاطره انگیز سوپر ماریو آشنا نباشد، بسیاری از کودکان دهه 60 و 70 با این بازی جذاب بزرگ شده اند و حتی با دیدن بازی های جدید و گرافیکی باز هم علاقه به بازی کردن سوپر ماریو  یا همان قارچ خور دارند. این بازی یک شبیه سازی کامل از نسخه ی میکرو بازی است و می تواند تمامی خاطرات کودکی تان را در تلفن همراهتان تداعی کند. شما در این بازی وظیفه دارید برای آزادی شاهزاده خانم که توسط اژدها اسیر شده است وارد عمل شوید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



بهترین نرم افزارهای تلفن همراه و رايانه در هفته ای که گذشت + دانلود

گردآوری از: سالار واعظی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۲:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
واقعا جامع بود دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۰:۵۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
با سلام چطور می شود به بسته هفته های قبل دسترسی داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۲:۱۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
لطفا بازی pou رو برای رایانه هم بگذارین