قم/

ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کند

همسر شهید علی محمدی گفت‌:‌ ایران هیچ گاه از منافع ملی و آرمان‌های خود عقب نشینی نمی‌کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، منصوره کرمی در یادواره شهدای دانش دانشگاه حضرت معصومه(س) قم،  با اشاره به ویژگی‌های شهید علی محمدی اظهار کرد: شهید علی محمدی روحیه خستگی ناپذیری داشتند و همیشه در منزل نیز بر روی پروژه های علمی کار می کردند.


همسر شهید علی محمدی بیان کرد: شهید علی محمدی هیچ‌گاه در راه علم آموزی خسته نمی‌شدند و در این راه همواره در حال علم‌آموزی بودند.

وی با بیان اینکه شهید علی محمدی در کلاس‌های درس فردی سخت‌گیر و جدی بود گفت: شهید علی محمدی بر این عقیده بود که سخت گیری در دروس دانشگاهی سبب می‌شود دانشجویان در آینده فرد مفیدی برای جامعه باشند.

کرمی خاطر‌نشان کرد: علی‌محمدی زمانی که مطلب علمی را فرا می گرفت سعی می کرد آن مطلب را به دیگران آموزش دهد و همیشه به نوعی زکات علم خود را پرداخت می کرد.

وی با اشاره به اینکه دکتر علی محمدی نگران مسائل کشوری بود بیان کرد: وی همیشه در تلاش بود تا وابستگی‌های جمهوری اسلامی ایران را به کشورهای غربی از بین ببرد.

کرمی با اشاره به اینکه دکتر علی محمدی توجه وی‍ژه به تربیت اخلاقی دانشجویان داشت اظهار کرد: او همواره در تلاش بود تا در زمینه های علمی، فرهنگی و اخلاقی دانشجویان به درستی تربیت شوند.

کرمی خاطر نشان کرد: پیشرفت علمی جامعه کنونی ایران مدیون کسانی است که برای عمران و آبادانی این کشور از جان و مال خود گذشته اند و امروز شاهد این هستیم که ایران در راه رسیدن به اهداف خود بسیار مقتدر و محکم ایستاده است./س
برچسب ها: قم ، ایران ، آرمان ، عقب نشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.