وزير دادگستري:

فرهنگ تكريم ذخاير ارزشمند نظام را نهادينه كنيم

حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي در ديدار با اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم عسگر اولادي گفت: تعظيم ارزش‌ها وظيفه همه است و فرهنگ تكريم ذخاير بزرگ و ارزشمند نظام مي‌بايست در جامعه نهادينه شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري، بعد از ظهر امروز با جمعي از اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم عسگر اولادي ديدار و گفتگو كرد.
 
در اين ديدار وزير دادگستري ضمن اشاره به خصايل اخلاقي مرحوم عسگر اولادي در دوران حيات خود، خواستار معرفي بيشتر خدمات ارزشمند وي به جامعه در عرصه هاي مختلف خدمت به نظام شد.
 
وي گفت:"شان و منزلت و جايگاه مرحوم عسگر اولادي بسيار بالا بود و همه نسبت به خدمات و سوابق ارزشمند ايشان حق بر گردن داريم و سپاسگذار پاكي، مجاهده، خوش نفسي و مردمي و ولايي بودن ايشان هستيم".
 
پورمحمدي  افزود: عسگر اولادي زندگي پربركتي داشت و در اين راستا تعظيم اين ارزش‌ها وظيفه همه بوده و مي‌بايست فرهنگ تكريم ذخاير بزرگ و ارزشمند نظام در جامعه جا بيافتد.
 
در ابتداي اين ديدار نيز حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي حاج حيدري به نمايندگي از اعضاي ستاد برگزاري مراسم ارتحال مرحوم عسگر اولادي با تشكر از حضور وزير دادگستري در تمامي مراسم ارتحال به بيان برخي از خصوصيات برجسته آن مرحوم پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار