انتشار کتاب تاریخچه امامزادگان در تهران قدیم

مدیر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12، از انتشار کتاب تاریخچه امامزادگان واقع در این منطقه خبر داد.

محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: انتشار کتاب تاریخچه امامزادگان واقع در منطقه 12 در سال جاری از طرح‌های ویژه فرهنگی در اداره بافت تاریخی شهرداری این منطقه است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور آشنایی شهروندان به ویژه جوانان با تاریخچه بقاع متبرکه، زندگی‌نامه و نسب امامزادگان با چهارده معصوم(ع) در سال جاری اجرا خواهد شد.
 
محمدی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره فرهنگی منطقه، اداره اجتماعی و فرهنگی نواحی 6 گانه منطقه، مدیران امامزادگان واقع در منطقه و اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتشار تاریخچه امامزادگان در قالب کتابی از زندگی‌نامه و نسب امامزادگان، موقعیت جغرافیایی و تاریخچه بقاع متبرکه در سال جاری از اقدامات اجرای این طرح است.
 
محمدی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری مراسم تجلیل از مدیران و خادمان بقاع متبرکه و امامزادگان واقع در منطقه 12، برگزاری مسابقات بومی و محلی در مدارس منطقه، برگزاری جشنواره عکس، اماکن تاریخی شهر تهران، برگزاری گشت‌های آدینه در اماکن تاریخی منطقه از اقدامات دیگر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار