تاجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

طرح احیای سازمان مدیریت به اداره قوانین مجلس ارسال شد/ امضای 50 نماینده برای بررسی خارج از دستور

معاون حقوقی معاونت توسعه‌انسانی رئیس‌جمهور، با اشاره به بررسی نهایی طرح احیای سازمان مدیریت در کمیسیونه‌ای فرعی و اصلی گفت: طرح احیای سازمان‌مدیریت به اداره قوانین مجلس ارسال شده است.

عبدالله تاجی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره طرح احیای سازمان‌ مدیریت که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده بود، اظهار داشت: این طرح در تمام کمیسیون‌های اصلی و فرعی و به‌خصوص در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید و هم‌اکنون نیز به اداره قوانین مجلس ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه دولت تلاش دارد که این طرح هرچه زودتر توسط نمایندگان به تصویب رسیده و به دولت ارجاع داده شود، گفت: در این میان نمایندگان مجلس با جمع‌آوری 50 امضاء درصدد آن هستند که این طرح هرچه زودتر در دستور مجلس قرار بگیرد.

معاون حقوقی معاونت توسعه‌انسانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بررسی این طرح هم‌اکنون در دستور سوم مجلس قرار دارد، ادامه داد: مطابق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان در صورتی‌که طرح‌ها و لوایحی را تشخیص دهند خارج از دستور بررسی شود، بلافاصله آن طرح در صحن علنی مجلس مطرح و توسط نمایندگان پیگیری و بررسی خواهد شد.

تاجی همچنین تصریح کرد: آخرین جلسه کمیسیون‌های فرعی از جمله کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای بررسی این طرح برگزار شد و در این رابطه نیز این کمیسیون‌ها گزارش نهایی خود را به اداره قوانین مجلس ارسال کردند.

معاون حقوقی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور یادآور شد: مجلس‌شورای‌اسلامی در دستور جلسه آینده خود موضوع منع استخدام‌های بازنشستگان را بررسی خواهد کرد، بنابراین طرح احیای سازمان‌مدیریت در هفته جاری در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

تاجی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بررسی خارج از دستور طرح احیای سازمان‌مدیریت در هفته آینده توسط نمایندگان مطرح و بررسی شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار