تکرار/حسن زاده پس از جلسه کمیته انضباطی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لزومی نداشت نماینده ای از کمیته اخلاق در جلسه باشد

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده رسیدگی به اتهامات محسن قهرمانی مربوط به کمیته انضباطی است و لزومی بر حضور فردی از کمیته اخلاق در این جلسه نبود.

اسماعیل حسن زاده پس از پایان نشست یکشنبه شب خود با علی دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نشست سه ساعته ای را با دایی برگزار کردیم، این پرونده شکایت دایی نیست و جنبه عمومی دارد و دایی و باشگاه پرسپولیس از ماجراهای به وجود آمده اطلاعاتی دارند که در اختیار کمیته انضباطی قرار دادند، در این جلسه دایی مدارک و مستندات را ارائه کرد و در جلسه و جلسات بعدی تحقیقات لازم را در این باره ادامه خواهیم داد.

رییس کمیته انضباطی درباره عدم حضور محسن قهرمانی در این نشست گفت: ضرورتی نداشت که در این جلسه قهرمانی حضور داشته باشد.هدف ما این است که اول تحقیقات لازم را انجام بدهیم و بعدا اگر لازم باشد از قهرمانی دعوت می کنیم در جلسه حضور یابد.



رییس کمیته انضباطی درباره عدم حضور نماینده ای از ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای سازمان لیگ اظهار داشت: پرونده رسیدگی به اتهامات محسن قهرمانی مربوط به کمیته انضباطی است و فکر هم نمی کنم لزومی بر حضور فردی از کمیته اخلاق باشد، اگر هم کمیته اخلاق در این باره اطلاع خاصی دارد ممنون می شویم به ما کمک کند.

حسن زاده افزود: در اطلاعیه اول هم گفتیم اگر هر فردی در باره این پرونده اطلاعی دارد به ما کمک کند و ما با جدیت پیگیر آن خواهیم بود. نتیجه این بحث در پایان کار مشخص می شود.

گفتگو از: حمیدرضا حجازی

انتهای پیام/
برچسب ها: حسن زاده ، دایی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار