"شهاب مرادی" هدایت سازمان فرهنگی هنری را در دست گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین "شهاب مرادی" رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران حاضر در جلسه تکریم و معارفه رئیس محترم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در 10 آذر 92 به این مقام منصوب شد.
 
در ابتدای جلسه دکتر ایازی پس از تقدیر و تشکر از زحمات امیر خوراکیان رئیس اسبق محترم سازمان به عمل آوردند و هم‌چنین تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی با عنوان سمت جدیدشان گفت: امیدوارم وی بیش از گذشته به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه فرهنگ و هنر دست یابند.
 
وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های شاخص مرادی آشنایی کامل با سازمان فرهنگی و هنری در تمامی زمینه‌ها بوده که خوشبختانه همیشه از نقطه نظراتشان در سازمان به خوبی استفاده می‌کردیم. وی ادامه داد: آرزوی توفیق برای هر دو عزیز را دارم و امیدوارم در تمام مراحل   پیش روی‌شان موفق و سربلند باشند.
 
خوراکیان رئیس اسبق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: از حضور تمام مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران که حضورشان منجر به دلگرمی ما است تشکر می‌کنم وی ادامه داد: به گفته امام جواد علیه‌السلام انسان باید همیشه در هر لحظه خود را در محضر نگاه الهی بداند و هر زمان به این اندیشه برای مردم کشورمان کار و فعالیت کنیم دیگر مهم نیست در چه جایگاه و در چه شرایطی هستیم.
 
وی بیان کرد: از تمام کسانی که در دوران فعالیتم مرا زیر چتر حمایت خود قرار داده‌اند و زمینه کسب تجربیات گران‌بها را برایمان مهیا کردند بسیار سپاسگزارم.
 
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌هایی چون درآستان جانان، خیمه خورشید، ترنج و سیمرغ نوید دهنده اثبات ظرفیت‌های سازمان در برگزاری چنین برنامه‌هایی که این خود جای تقدیر و تشکر دارد و از تمامی دوستان برای برپایی چنین برنامه‌هایی سپاسگزارم.
 
وی در پایان عنوان کرد: تبریک ویژه‌ای را خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی عرض می‌کنم و بسیار ممنونم که این مسئولیت سخت را برعهده گرفتند.
 
آرزومند توفیق وی در این راستا هستم.
 
در ادامه حجت‌الاسلام شهاب مرادی گفت: از شهردار محترم تهران سپاسگزارم که می‌توان کارهای دشوار را با او به ثمر رساند.
 
وی افزود: از سال 87 با فضای فرهنگ کشور آشنا شدم و در هیآت مدیره سازمان فعالیت کردم و از مدیریت خوب نوریان، شوشتری سپاسگزارم و همچنین از خوراکیان که به پاس تمام زحماتی که برای فرهنگ و مردم کشورمان کشیده‌اند.
 
قالیباف در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سالی که توفیق خدمت برای مردمان کشورمان نصیب من شد تنها به این نکته اشاره کردم که در شهرداری باید به سمت یک رویکرد اجتماعی حرکت کنیم و به عنوان یک ضرورت به آن توجه کنیم و تا به امروز اگر مسجد، کتاب، تئاتر و سینمای ما به سمت آئین دینی‌مان سوق داده شده است می‌توان گفت که ما وظیفه‌ی خود را به درستی انجام داده‌ایم. وی ادامه داد: از خوراکیان به‌خاطر تمام تلاش و فعالیت‌های روزافزونش تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم با همکاری مجدد خود با شهرداری ما را در این مسیر یاری کند و همچنین از خدای بزرگ آرزوی موفقیت و توفیق روزافزونی را برای هر دو عزیز در راستای فعالیت جدیدشان را خواستارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار