اردبیل/

انتخاب مشکین شهر به عنوان نخستین پایلوت کشاورزی کشور

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکین شهر به دلیل قابلیت های بی نظیر در بخش کشاورزی اولین پایلوت کشور در این زمینه است که بر همین اساس طرح های مختلف نیز با تأمین منابع اعتباری در حال اجراست.

یونس اسدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: بر اساس طرح پایلوت کشاورزی از سدهای معیشتی گرفته تا توسعه و نوسازی باغات، تقویت صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی در اولویت جدی قرار گرفته و با جذب منابع اعتباری به ویژه در این دوسال این طرح ها عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: مردم ما همچنان با مشکل تورم و بیکاری دست و پنجه نرم می کنند و انتظارشان این بوده که با درایت نمایندگان در مجلس و دولت خدمت گذار این مشکلات کاهش یابد که به حق وظیفه ما است که با تدابیر لازم و پیگیری های مستمر موانع و مشکلات اجتماعی اقتصادی و فرهنگی را برطرف کنیم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین راستا مذاکرات هسته ای اخیر و توافق به عمل آمده می تواند آرامش را به جامعه برگرداند و به فراز و نشیب های بازار که مردم را رنج می دهد پایان پذیرد.

یونس اسدی با تاکید به دغدغه فکری وجود 3 هزار بیکار در مشکین شهر, افزود: یکی از وظایف اصلی ما توجه به عمران و آبادانی در مناطق شهری و روستایی است که در این راستا ما با اولویت تأمین زیرساخت ها تلاشمان را آغاز کردیم تا با همکاری مسئولین کشوری و استانی دغدغه ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم مشکین شهر تصریح کرد: اصلی ترین دغدغه بحث تکمیل اتوبان اردبیل-مشکین شهر به عنوان حادثه خیزترین محور مواصلاتی استان که 80 درصد تصادفات در این محور رخ می دهد، است که با وعده وزارت راه و شهرسازی این پروژه تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

اسدی ضرورت توسعه زیرساخت ها در بخش گردشگری شهرک ها و نواحی صنعتی را بیان کرد و گفت: ‌معادن هماتیک در این شهرستان تا زمانی که کارخانه فراوری این معدن در منطقه احداث نشود غیرقابل برداشت اعلام شده استب/.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.