استقرار نيروهاي امنيتي مصر در اطراف ساختمان وزارت کشور

نيروهاي امنيتي مصر در اطراف ساختمان وزارت کشور در قاهره به طور گسترده مستقرشدند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی النیل ؛ نیروهای امنیتی مصر صبح امروز به علت تظاهرات احتمالی در اطراف ساختمان وزارت کشور به طور گسترده مستقر شدند. 

گروه اخوان المسلمین مصر طرفداران خود را به شرکت در این تظاهرات دعوت کرده است. نیروهای امنیتی مصر همچنین همه خیابان های منتهی به ساختمان وزارت کشور را بستند.  وزارت کشور مصر همچنین نیروهایی در همه ورودی ها و خروجی ها میدان های قاهره از جمله میدان التحریر مستقر کرد. در اطراف میدان رابعه العدویه و میدان النهضه در استان الجیزه نیز تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا گذاشته شد. 

طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر درخواست کرده اند امروز تظاهرات برپا شود. قرار است تظاهرات امروز با شعار «قصاص نزدیک است» و به مناسبت صدمین روز حادثه کشته شدن بازداشت شدگان زندان ابوزعبل برگزار شود. در این حال جنبش ششم آوریل اعلام کرد برای جلوگیری از هرگونه برخوردی با تظاهرات اخوان المسلمین امروز در هیچ تظاهراتی شرکت نمی کند. 

از سوی دیگر آرامش شکننده بر میدان طلعت حرب پس از تجمع اعتراض آمیز تعدادی از جنبش های سیاسی، حاکم بود. این تجمع که برای محکومیت قانون تظاهرات برگزار شده بود، بدون هیچ درگیری به پایان رسید.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار