تئاتر در هفته‌ای که گذشت؛

گلچین خبرگزاری‌ها برای حضور در نشست رسانه‌ای معاون هنری/شایعات استعفای "قادر اشنا"

گلچین خبرگزاری‌ها برای حضور در نشست رسانه ی روز شنبه معاون هنری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و شایعات مبنی بر استعفای قادر اشنا در هفته‌ای که گذشت.

 به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران تئاتر در هفته ی که گذشت با اتفاقات و رویدادهای  متفاوتی همراه بود.

بنابراین گزارش روز شنبه اول هفته ی گذشته نشست رسانه ی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی برگزار شد که علی مرادخانی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما در حاشیه ی مراسم برخی  خبرگذاریها اعتراضی کرد مبنی براینکههیچ یک از خبرنگاران ان رسانه به نشست خبری دعوت نشده  بودند.

از دیگر اتفاقات این هفته می توان به حضور پژمان جمشیدی در تئاتر اشاره کرد او بعد از بازی در  سریال پژمان و شروع بازیگری خود وارد عرصه تئاتر نیز شد و در نمایش "بادی که ترا خشک کرد  مرا برد" بازی خواهد کرد وبه گفته وی: ممکن است برخی از دوستان نظر خاصی درباره حضور من در تئاتر داشته باشند. اما خیال همه را راحت می‌کنم و می‌گویم می‌دانم کجا آمده‌ام. می‌دانم در تئاتر ما هنرمندان بزرگی بوده و هستند. می‌دانم بزرگترین و تاثیرگذارترین هنرمندان تصویر ما‌، بزرگان تئاتری بوده‌اند،‌ نهایت احترام را نسبت به همه این بزرگان دارم. امیدوارم حضورم در تئاتر باعث آزردگی کسی نشود و بتوانم بازی قابل قبولی داشته باشم و همه را راضی نگه دارم.

در این هفته شایعاتی نیز مبنی بر استعفای قادر اشنا منتشر شد اما این شایعات به طور رسمی تایید نشد معاون هنری هم در نشست رسانه ی  مطرح کرد که به زودی مدیران خود را معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار