حسن زاده:

تمرین نداشتیم ولی امیدواریم در انزلی تجمع می کنیم

سیاوش حسن زاده سرمربی تیم واترپلو چوکاتاش گفت: چون حضورمان در لیگ دقیقه 90 قطعی شد زمان برای تمرین نداشتیم.

سیاوش حسن زاده سرمربی تیم واترپلو چوکاتاش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن حدود سه ماه است که استخر شهر رشت به خاطر مشکلات ساختمانی تعطیل است بازیکنان تیم در آب به طور جمعی تمرین نکرده اند و هر یک از آنها به طور انفرادی برای خود تمرین می کرده است.

 وی گفت: در چنین شرایطی که بدون تمرین گروهی وارد لیگ شده ایم باز هم به کسب نتیجه امیدوار هستیم چون اکثر واترپلوئیست های تیم ما با تجربه هستند و ما در گروهی قرار داریم که تیم های جوانان ملی و جوانان اصفهان حضور دارند
وی گفت:مقابل تیم های جوان و کم تجربه ما با بهره گیری از تجارب خود می بریم و تنها حریف قدرتمند مان در این گروه تیم زنجان است.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا سی درصد مبلغ قرار داد بازیکنان پرداخت شد؟ گفت: قرار بود  پیش از اعزام مسئولان باشگاه چک 30 درصد از قرارداد بازیکنان را صادر کنند اما آنها اعلام کردند که در هفته اول شرکت کنید بعد چک را صادر کنیم که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

وی یادآور شد: ما هم اکنون تیم نصف و نیمه‌ای داریم این احتمال می‌رود در صورت فراهم شدن شرایط مناسب در هفته‌های آینده ترکیب را تقویت کنیم.

حسن زاده افزود: ما فصل گذشته از سه ملی‌پوش در ترکیب تیم بهره می‌بردیم اما امسال 2 نفر از آنها با دیگر تیمها قرارداد بسته‌اند و یک ملی‌پوش بزرگسال و 2 الی سه جوان در ترکیب داریم.

وی یادآور شد: ما امسال از هر نظر بدشانسی آوردیم به طوری‌که استخر رشت تخریب شد و خطر فروریختگی سقف آن وجود داشت.

با توجه به این مسأله ما نمی‌توانیم تمریناتمان را در این شهر انجام دهیم البته طبق هماهنگی انجام شده قرار است از این پس تمرینات را در بندر انزلی دنبال کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسن زاده ، انزلی ، واترپلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار