"اشکان خطیبی" از رضایت بخش‌ترین بازی زندگی خود می‌گوید

ایفاگر نقش "همایون" در مجموعه تلویزیونی "بچه‌های نسبتا بد" گفت: نهایت رضایت را از تیم کاری این مجموعه و "سیروس مقدم" دارم.

"اشکان خطیبی" ایفاگر نقش "همایون" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران با اشاره بداهه‌گویی خود در "بچه‌های نسبتاً بد" گفت: در بسیاری از پروژه‌ها  دیالوگ‌های خودم را می‌نوشتم ولی در "بچه‌های نسبتاً بد" جز در معدود مواردی در بداهه‌گویی طبق فیلنامه "پیمان عباسی" پیش رفتم.  
 
وی در خصوص فیلم‌نامه قوی این پروژه تصریح کرد: "پیمان عباسی" به خوبی به شخصیت‌پردازی در فیلم‌نامه پرداخت و به طور کامل با جنس بازی‌ام آشنا بود، به همین دلیل در نگارش داستان و شخصیت "همایون" سلیقه هر دوی ما در نظر گرفته شده بود. 
 
خطیبی با اشاره درک طنزی تلخ از بازی او در "بچه‌های نسبتاً بد" اظهار داشت: درکی از طنز تلخ در بازی‌ام مربوط به شخصیت‌پردازی‌هایی است که از مزیت کارهای "سیروس مقدم" به حساب می‌آید. 
 
ایفاگر نقش "همایون" ادامه داد: "سیروس مقدم" بازیگر را محدود نمی‌کند و براساس بازیگران دکوپاژ خود را طراحی و پیاده می‌کند. 
 
خطیبی با اشاره به تدوین و تصویربرداری "بچه‌های نسبتاً بد" تصریح کرد: تدوین "سیامک مهماندوست" و تصویربرداری "فرشاد گل سفیدی" در کنار صداگذاری خاصی که تاکنون در اثری ندیده بودم در کنار تلاش تمامی تیم تولید، توانست "بچه‌های نسبتاً بد" را شاخص و مانگار سازد و درصد خطا را کم کند. 
 
وی با اشاره به این مطلب که هیچگونه خطایی از دوربین "فرشاد گل سفیدی" پنهان نمی‌ماند، ابزار داشت: گاهی تصور می‌شود که سبک دوربین به دست بود، ضعف بازی بازیگر را می‌پوشاند ولی یک هنرمند با این سبک بسیار باید مراقب و محتاط باشد. 
 
خطیبی افزود: با سبک دوربین به دست همه حرکت‌ها و ضعف‌های یک اثر به خوبی نشان داده می‌‍‌شود و بازیگر راه گریزی نخواهد داشت. 
 
وی ادامه داد: به عقیده من به دوربین "فرشاد گل سفیدی" نمی‌توان دروغ گفت و باید نهایت دقت را داشته باشیم که من به نوبه خود رضایت بسیاری از تیم "بچه‌های نسبتاً بد" و به خصوص "سیروس مقدم" در مقام کارگردان خواهم داشت. 
 
خطیبی با اشاره به فعالیت‌های جدید خود اظهار داشت: مشغول تست گریم فیلم سینمایی "خانم" به کارگردانی "تینا پاکروان" هستم در طبق فیلم‌نامه نقش یک آهنگ‌ساز را ایفا خواهم کرد. 
 
وی خاطرنشان کرد: سوم اسفند سال جاری در نمایش "در روزهای آخر اسفند" به کارگردانی "محمد رحمانیان" در تالار وحدت روی صحنه خواهم رفت. 
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۳:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
کارت حرف نداره