توافقنامه ژنو پايه هاي رژيم صهيونيستي را لرزاند

شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد: بعد از توافقی که بین گروه پنج بعلاوه یک و ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور در ژنو حاصل شد و جامعه جهانی حق غنی سازی ایران را به رسمیت شناخت زلزله شدیدی فلسطین اشغالی را لرزاند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه الاخباریه سوریه ؛ پس لرزه های توافقنامه ژنو هنوز در پایه های رژیم صهیونیستی را می لرزاند. کابینه امنیتی سیاسی اسراییل نشست ویژه ای را در مکان سری برگزار کرد. گفته می شود این نشست در مقر موساد در مرکز فلسطین اشغالی برای بررسی تحولات کنونی در منطقه برگزار شد. نشست مذکور بعد از امضای توافقنامه تاریخی ژنو درباره پرونده هسته ای ایران که خشم شدید تل آویو را در پی داشت برگزار شد. این نشست به هجمه و انتقاد از "بنیامین نتانیاهو "نخست وزیر اسراییل مبدل شد. منتقدان بر این باورند که ناکامی "نتانیاهو" در امضای توافقنامه ژنو سهم داشته است. روزنامه عبری زبان " هاآرتص " اعلام کرد واکنش نتانیاهو و کابینه وی زیانبار بوده و اعتراض و تهدیدات وی اسراییل را منزوی و حتی رابطه این رژیم با هم پیمان و متحد قدیمی خود آمریکا را مخدوش کرده است. منابع امنیتی در داخل رژیم اشغالگر اسراییل اعلام کردند دستگاه اطلاعات و جاسوسی اسراییل اتحاد با نتانیاهو را برای صف بندی در مقابل آمریکا در خصوص حل مسالمت آمیز برنامه هسته ای ایران رد کرده است.

 روزنامه هاآرتض همچنین تاکید کرد عاموس یادلین رییس سابق دستگاه اطلاعات اسراییل از واکنش های داخلی در اسراییل به توافق ژنو ابراز شگفتی کرد و گفت واکنش ها به گونه است که انگار ایران کلاهک هسته ای و بمب اتم ساخته است. این روزنامه افزود ژنرال آحارون زئیف ورکش رییس اسبق دستگاه اطلاعات اسراییل درباره پیامدهای منفی ناشی از بروز شکاف بیشتر بین تل آویو و واشنگتن هشدار داد. انتقادها ، تهدیدات و نگرانی های اسراییلی در زمانی است که ایران در حال کسب دستاوردها و پیشرفت های پیاپی است پیشرفت هایی که برتری تهران و سیاست موفقیت آمیز آن در منطقه و جهان را تایید می کند. همین موفقیت ها رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی را دستپاچه و نگران کرده است. زیرا قافیه را به طور کلی باخته و در تمام جبهه ها ناکام مانده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار