نائب رئیس هیات مدیره بيمه توسعه:

"خسارات" معوق خود را تا پايان سال تسويه مي‌كنيم

نائب رئیس هیات مدیره بيمه توسعه گفت: تسويه و پرداخت خسارات معوق به دليل تشكيل پرونده و مراحل دادرسي يك پروسه زمان بر است ، اما طبق برنامه ريزي هايي كه داشته ايم تا پايان سال معوقات را تسويه خواهيم كرد .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران پدرام خليل زاده نائب رئیس هیات مدیره بيمه توسعه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزايش ديه و در كنار آن افزايش 20 الي 25 درصد حق بيمه اختلاف 15 درصدي در ضريب خسارت كل صنعت بيمه به وجود آورده اما شركت ما توانسته نسبت خسارت خود را در حد متوسط اين صنعت نگه دارد.
 
هم چنين خليل ارجمندي مدیر عامل گروه اقتصادی توسعه فردا  در جمع خبرنگارن با تشريح روند فعاليت گروه اقتصادي توسعه در حوزه هايي همچون بانك ،بيمه و هلدينگ ها و كارگزاري ،صرافي وشركت ليزينگ و تامين سرمايه گفت : در حال حاضر هلدينگ ساختمان با محوريت برج آوران و هم چنين هلدينگ نفت و گاز شكل گرفته است.
 
وي با بيان اينكه بازارهاي مالي در كشور ما اهميت زيادي دارد افزود :با توجه به اين كه اقتصاد كشور ما بانك محور است بر آن شديم تا در بازارهاي مالي فعاليت بيشتري داشته باشيم ، بر همين اساس به بانكداري و هم چنين بيمه توجه داشته ايم.
 
ارجمندي گفت : با توجه به اين كه در شرايط فعلي كشور و با توافقات مذاكرات هسته اي كه تحريم از بيمه هاو حمل ونقل برداشته شده است ، اميدواريم بتوانيم در سالروز بيمه افق هاي جديدي را در صنعت بيمه براي كشورمان داشته باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خسارت ، معوق ، تسویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار