سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH برگزار شد/ تقدیر از 20 فعال در حوزه کارآفرینی

سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH با همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش  گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی تیموری، دبیر کل سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH افزود: هدف از برگزاری این سمینار شناخت تئوری های مدیریت و کارآفرینی بر بستر بومی کشور و ارتباط میان صنعت و دانشگاه بوده است.

وی بیان داشت: در این سمینار چالش ها شناسایی شد و این چالش ها در فضای علمی و آکادمیک مورد بررسی قرار گرفت تا تبدیل به تحقیقات قابل اتکا شود و در نتیجه بتوانیم براساس آنها رساله های دانشجویی پاسخ گوی نیازهای کشور را تدوین کنیم.

دبیرکل سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH خاطرنشان کرد: در این سمینار کارگاه ترسیم مسیر تجاری سازی ایده های بومی برگزار شد که موضوعات جایگاه مدیریت نوین و هوشمند، تشریح نمونه های توسعه یافته قابل اتکا به عنوان الگو در راستای اقتباس گیری، بومی شناسی و بومی سازی، تغییر زاویه دید و نگرش در فارغ التحصیلان دانشگاه ها در راستای فضای حاکم بر کسب و کار ملی، نیازهای ملی در ایجاد شبکه تجارت بین المللی، جایگاه خبرگان کسب و کار، نقش تعاونی ها و جایگاه دانشگاه در تربیت نیروی کارآمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تیموری گفت: در این سمینار از 20 مدیر، بازرگان و استاد برتر در حوزه مدیریت و کارآفرینی تقدیر شد و همچنین از پرفسور الوانی نیز به عنوان چهره ماندگار مدیریت تقدیر به عمل آمد.

 وی تصریح کرد: دانش مدیریت  استراتژیک، منابع انسانی، بازاریابی و مالی محورهای اصلی سمینار بین المللی خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH_TECH بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار