مانور گسترده محله ای در منطقه یک برگزار می شود

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: مانور گسترده محله ای با مشارکت گروههای دوام و NGO ها یا سازمانهای مردم نهاد قرار است در اوایل بهمن ماه سال جاری در محله از گل اجرا شود.

فاتحی منش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای تشکیل سیاستهای سازمان مدیریت بحران شهر تهران در رابطه با تشکیل و فعال سازی و عملیاتی نمودن گروههای دوام سازمان مدیریت بحران شهر تهران با مشارکت شرکت جایکای ژاپن،‌ بازدید کارشناسان این شرکت امروز از منطقه یک انجام شد.

فاتحی منش تصریح کرد: یکی از نکات مورد توجه در راستای این سیاست سازمان توجه به بحث کیفی سازی آموزش و عملیاتی نمودن گروههای دوام است و دست اندر کاران سازمان طراحی را با جایکای ژاپن به عنوان طرح پایلوت تعریف کردند.
NGO
که مانور گسترده محله ای را با مشارکت گروههای دوام و NGO خانه نجات ایران انجام می شود این منطقه به عنوان منطقه پایلوت مورد توجه قرار گرفت و کارشناسان آژانس بین المللی مرکز مهندسی زلزله و زلزله شنا‌سی ژاپن (جا‌یکا) به منظور ارزیابی ارتباطات آموزشی بین ستاد مدیریت بحران و گروههای مردم نهاد در راستای تشکیل گروههای مردمی دوام منطقه یک از نزدیک با فعالیتهای گروه های دوام آشنا شدند.

فاتحی منش اظهار داشت: در این بازدید که با حضور هیئت ژاپنی و نمایندگان معاونت آموزش سازمان مدیریت بحران شهر تهران صورت گرفت از پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه یک دفتر NGO خانه نجات ایران و خانه دوام محله از‌گل و پایگاه چند منظور‌ه شهید محلات بازدید صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: پایلوت ، عملیات ، دوام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار