سمنان/

همایش مسوولان بنیاد نخبگان کشور در سمنان آغاز به کار کرد

در این نشست دو روزه که شانزدهمین نشست مسوولان بنیاد نخبگان است مسایل و برنامه های مختلف این بنیاد در بخشهای برنامه ریزی و اجرایی ، فرهنگی، پژوهشی و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد

به‌گزارش‌باشگاه‌خبرنگاران‌سمنان؛‌نشست‌روسای‌بنیادهای‌نخبگان‌استانی و مسوولان بنیاد ملی نخبگان با هدف بررسی برنامه های این بنیاد در سمنان آغاز به کار کرد.
آریا الستی قائم مقام و مشاور رییس بنیاد نخبگان ایران در این نشست با بیان اینکه این نشستها به صورت فصلی در یک استان برگزار می شود افزود: مسایل مربوط به جذب و شناسایی نخبگان و مسایل سازمانی و اداری بنیاد و هماهنگی بین استانها از دیگر مباحث این نشست است.
 استاندار سمنان دراین نشست با تاکید بر نیاز امروز کشور به مدیریت دانش محور گفت: جایگاه امروز ایران اسلامی به برکت تلاش و فعالیت های علمی و پژوهشی نخبگان و دانشمندان ایرانی است . ˈمحمد وکیلی در نشست روسای بنیادهای نخبگان استانی با مسوولان بنیاد ملی نخبگان در سمنان افزود: باید امروز با تلاش بیشتر با تبدیل ایده به دانش و دانش به محصول به روند توسعه کشور شتاب بیشتری ببخشیم. وی با تاکید بر اینکه از نخبگان انتظار خلاقیت و نوآوری است گفت: نخبگان باید نیازهای امروز جامعه را بشناسند و برای رساندن ایران به قله های بالای علمی و کشور برتر در منطقه در سال 1404 تلاش شبانه روزی نمایند.
 وکیلی شناسایی، جذب و هدایت نخبگان را از وظایف بنیاد نخبگان دانست و گفت: نیازهای امروز جامعه کم نیست و از جامعه نخبگان انتظار است در دهه پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف فکری، علمی و عرصه زندگی با شناخت و اولویت بندی نیازها در رفع مشکلات کشور تلاش کنند.


انتهاي پيام/ ش ك
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.