رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از دسگتیر‌ی یکنفر سارق و کشف 21 فقره سرقت منزل در بندر عباس خبر داد.

سرهنگ کار‌آگاه سید حسین اصلحی‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر گفت: پرونده ای مبنی بر دستگیری سارق منزل و یک نفر مال خر در مورخه 11 آبان 92 توسط مامورین گشت کلانتری 17 بندر عباس به پلیس آگاهی واصل شد.

رییس پلیس آگاهی استان هر‌مزگان ادامه داد: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات جامع و فنی از متهمین دستگیر شده و بررسی سوابق کیفری مشخص گردید که متهمین از افراد سابقه دار و فعال در امر سرقت می باشند.

سرهنگ اصلحی‌ در‌‌ادامه افزود: پس از ارائه دلایل و مدارک مستند متهم دستگیر شده به ناچار لب به سخن گشود و بیان داشت با همدستی شخص دیگری اقدام به تحت نظر گرفتن منازل نموده و پس از اطمینان از خالی بودن، از آنجا سرقت می نمودیم. و اموال را در منزل یکی از دو‌ستمان پنهان و در فرصت مناسب بفروش می رسا‌نیم.

سرهنگ اصلحی‌ در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا محل اختفای اموال شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی طی یک عملیات ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت که متهم دیگر دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسر‌وقه کشف و ضبط شد که در همین راستا متهم به 21 فقره سرقت منزل اقرار و کلیه صحنه های سرقت بازسازی و شکا‌ت شناسایی شدند و متهمین با قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، ماموران ، بندر عباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار