در بیانیه‌ جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی؛

با پرهیز از افراط، رویارویی با ابرقدرت‌های دنیا امری حتمی و شدنی است

جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای به قدردانی از مجموعه دولت و به خصوص تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پرداخته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای به قدردانی از مجموعه دولت و به خصوص تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پرداخته است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

سپاس بی‌انتها از مردان انقلابی دیپلماسی ایران اسلامی عزیز که به همت تدبیر و اراده انقلابی خود حقوق ملت ایران را استیفا نموده و حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در عرصه بین‌المللی اثبات کردند؛ این پیروزی و موفقیت بزرگ ضمن آنکه سرخوردگی و تحقیر دشمنان ایران عزیز و در راس آن‌ها رژیم غاصب صهیونیستی را داشته است، بی‌شک نقطه شروع مجددی برای جهش، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های تصاعدی کشور عزیزمان در زمینه‌های فنی و اقتصادی خواهد بود، موفقیت کسب شده همچنین موید این موضوع می‌باشد که با پرهیز از افراط و در سایه وحدت ملی و بهره‌مندی از رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری تامین و تضمین منافع ملی حتی در رویارویی با ابرقدرتهای دنیا امری حتمی و شدنی خواهد بود.

در پایان ضمن تشکر مجدد از مجموعه دولت و بخصوص تیم مذاکره هسته‌ای، موفقیت‌های روزافزون را برای دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران و دفاع از حقوق آنها در صحنه‌های ملی و بین المللی از خداوند منان خواستاریم.
 
جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار