همدان/

افتتاح 2 پروژه عمرانی روستایی بسیج در تویسرکان

همزمان با هفته بسیج با حضور مسئولان دو پروژه عمرانی روستایی در تویسرکان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صبح امروز همزمان با هفته بسیج با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه، بخشدار بخش‌های مرکزی و قلقل‌رود، رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان و جمعی از مردم، دو پروژه عمرانی روستایی در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این آیین فرمانده سپاه تویسرکان اظهار کرد: تشکل مردمی بسیج یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است که به فرمان امام (ره) تأسیس شد.

سعید سعیدی با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار تمام از کشور دفاع کردند، ابراز کرد: اخلاص، توکل به خدا، توسل به اهل‌بیت(ع) و تبعیت از ولایت بسیج پیروزی اسلام و انقلاب در دفاع مقدس در برابر کفر جهانی را رقم زد.

وی با بیان اینکه بسیجیان با تأسی از فرهنگ مکتب عاشورا الگوی امروز جهان شده است، تصریح کرد: مردم ولایی و بسیجی هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: روزهای آغاز هفته بسیج برنامه‌های دیدار با امام جمعه، عطر افشانی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه، همایش حلقه‌های صالحین و ایستگاه صلواتی در تویسرکان انجام شد.

وی گردهمایی بسیجیان، تبیین سبک زندگی در مدارس، یادواره شهدای فرهنگی، تجلیل از بسیجیان نمونه، مسابقه غیر حضوری ولایت، برگزاری هیئت عاشقان ولایت، همایش پیاده‌روی در روزهای هفته بسیج در سطح شهرستان صورت می‌گیرد.

سعیدی همایش حلقه‌های علمی و پژوهشی بسیج، کارگاه یک روزه سفیران نجابت، همایش هادیان بصیر و طرح مشکات، برنامه ورزشی خواهران، جشنواره فرهنگی هنری عشایر، اعزام کاروان راهیان نور، اختتامیه مسابقه سبک زندگی، همایش علمی مهندسان بسیجی از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی در ادامه در خصوص افتتاح پنج پروژه عمرانی و فرهنگی همزمان با هفته بسیج، گفت: امروز خانه عالم روستای باباکمال با همت بسیج سازندگی سپاه در زمینی به متراژ 200 متر مربع و زیربنایی 80 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه تویسرکان دومین پروژه افتتاحی را غسالخانه روستای گل‌آباد به متراژ 33 متر مربع با صرف هزینه‌ای 120 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: با هم‌یاری بسیج سازندگی سپاه و خیران نیک اندیش تویسرکان غسالخانه گل‌آباد احداث شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دارالقرآن بسیج، مرکز رشد و فناوری بسیج و سامانه فناوری اطلاعات سپاه ناحیه در روزهای دیگر هفته بسیج افتتاح می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.