قم/

باشگاه تختی قهرمان کشتی آزاد جوانان قم شد

مسابقات کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قم با معرفی افراد برتر برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور و قهرمانی باشگاه تختی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور در هشت وزن برگزار شد و بعد از 95 ورزشکار افراد برتر اوزان مختلف خود را برای اعزام شناخت.

آزاد‌‌کاران حاضر در رقابت‌های انتخابی استان قم در رده سنی جوانان در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌‌نژاد مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برای کسب سهمیه اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، رقابت‌های دیدنی و جذابی برگزار کردند.

بر اساس برنامه ریزی هیئت کشتی استان قم، رقابت های کشتی آزاد جوانان استان در حالی برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید که برترین ها به اردوی تیم اعزامی به رقابت های کشوری دعوت شدند تا زیر نظر مربیان خود آماده جدال با حریفان شوند.

هیئت کشتی استان قم این رقابت ها را با حضور 95 آزاد کار جوان از 9 باشگاه کشتی قم برگزار کرد که در پایان این نتایج به دست آمد:

وزن 50 کیلوگرم: مسعود اکبری از باشگاه تختی

وزن 55 کیلوگرم: مهدی عزیزی از باشگاه بیطرفان

وزن 60 کیلوگرم: علیرضا غنی از باشگاه بیطرفان

وزن 66 کیلوگرم: محمدرضا رضایی از باشگاه تختی

وزن 74 کیلوگرم: محمدرضا احمدی از باشگاه تختی

وزن 84 کیلوگرم: حسین زند از باشگاه بیطرفان

وزن 96 کیلوگرم: مهدی حاج عینی از باشگاه بیطرفان

وزن 120 کیلوگرم: مرتضی خان چرلی از باشگاه تختی

در پایان این دوره از مسابقات و در رده بندی نهایی بخش تیمی، این کشتی گیران آزاد کار باشگاه تختی قم بودند که بالاتر از دیگر رقبا با کسب 58 امتیاز در جایگاه نخست ایستاده و قهرمان شدند، ضمن اینکه تیم های شهید بیطرفان و خانه کشتی نیز به ترتیب با کسب 57 و 38 امتیاز مکان های دوم و سوم جای گرفتند.

با توجه به اینکه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در دی ماه سال جاری به انجام می رسد، افراد برتر این مسابقات در ترکیب تیم منتخب هیئت کشتی استان قم بعد از انجام تمرینات آماده‌سازی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند./ز

برچسب ها: قم ، باشگاه ، تختی ، قهرمان ، کشتی ، آزاد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.