همدان/

دستگیری 10 سارق و کشف 101 فقره سرقت درهمدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 101 فقره سرقت خودرو، اماکن و وسایل داخل خودرو ودستگیری 10 نفردراین رابطه خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ محمد مهدیان‌نسب ، گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو، خودرو و اماکن درسطح شهرهمدان با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارقان در دستورکار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چندین گروه ویژه در پلیس آگاهی استان و انجام بررسی و تحقیقات میدانی در 72 ساعت گذشته، مأموران توانستند 6 نفر از سارقان داخل خودرو را شناسایی کنند که پس از یک سری اقدامات پلیسی آنان را دستگیروبرای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهارداشت: در بررسی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان از متهمان، سرانجام متهمان لب به اعتراف گشوده و در مجموع به انجام 71 فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان همدان معترف شدند.

وی تصریح کرد: درادامه تلاش مأموران پلیس آگاهی تعداد 4 نفر سارق دیگر نیز دستگیر شدند که در تحقیقات فنی به عمل آمده به 8 فقره سرقت خودرو و 5 فقره سرقت موتورسیکلت و 17 فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت اقرار کردند.

مهدیان‌نسب درپایان با اشاره به کشف 101 فقره سرقت خودرو، اماکن و وسایل داخل خودرو و دستگیری 10 نفر طی 72 ساعت گذشته گفت: با راهنمایی متهمان شکات شناسایی که پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و در نهایت با قرار صادره روانه زندان شدند./ز
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.