کامران تفتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جای "بابک حمیدیان" را گرفتم

بازیگر نمایش "گل سرخ" گفت: اطلاعی نداشتم از اینکه جای "بابک حمیدیان" را در این نمایش گرفته‌ام.

کامران تفتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص حضور خود در نمایش " خون گل سرخ" با خبرنگار حوزه ی تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:  از اینکه به جای "بابک حمیدیان" را در نمایش "خون گل سرخ" بازی می‌کنم، اطلاعی نداشتم.

زمانی که "بهزاد فراهانی" با من تماس گرفت و از خواست که در نمایش "خون گل سرخ" بازی کنم باکمال میل پذیرفتم چرا که همکاری با او  لحظات ناب را برایمن رقم می‌زند.

تفتی تصریح کرد: کار کردن با " بهزاد فراهانی" معنی خالص تئاتر است البته کسانی دیگر همچون "بهرام بیضایی"، "محمد رحمانیان"، "منیژه محامدی" پرچم‌داران تئاترایران هستند.

وی با اشاره به نمایش "خون گل سرخ" گفت: این نمایش دی ماه به روی صحنه می‌رود و البته نمی‌توانم زیاد در مورد داستان و قصه نمایش توضیح دهم اما در کل این نمایش ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

گفتنی است؛ نمایش "خون گل سرخ به کارگردانی "بهزاد فراهانی" قرار بود ابتدا شهریور ماه سا ل جاری در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا شود که این اجرا منتفی و قرار بر این شد تا " خون گل سرخ" درتالار حافظ روی صحنه برود.

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل بازیگری  از ودکی تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرده و بیش از این در نمایش " بی شیر وشکر" به کارگردانی "  حمید امجد" ، " دایره بسته" به کارگردانی " منیژه محامدی"، "نجواهای شبانه" به کارگردانی " عباس غفاری" بازی کرده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار