گلایه‌ی "ملکه مادر" از سیروس مقدم

گیتی ساعتچی گفت: از حضور در سریال "بچه‌های نسبتا بد" پشیمان بوده و به شدت از کارگردان کار ناراحت هستم.

گیتی ساعتچی بازیگر سریال "بچه‌های نسبتا بد" ضمن ابراز گله‌مندی از "سیروس مقدم" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه "سیروس مقدم" به پیشکسوتان توجهی نکرد و من به شدت از بازی در سریال "بچه‌های نسبتا بد" و همکاری با وی پشیمان هستم.
 
وی افزود: "سیروس مقدم" به هیچ‌یک از پلان‌ها و شات‌ها توجه نداشت و فقط به دنبال ساخت یک اثر تجاری بود، درغیر این صورت از بازی پیشکسوتان با بی‌توجهی نمی‌گذشت.
 
ساعتچی تصریح کرد: بیشتر دقت "سیروس مقدم" به آن چند جوان بود که به صورت سفارشی و به طور دائم به آنان همه چیز را متذکر می‌شد ولی به هیچ عنوان وارد گفتگو با من نشد.
 
وی افزود: به شدت از این کارگردان دلخور هستم که چرا هیچ‌گونه توجهی به دیالوگ‌ها و نور و بازی‌ام نداشت و فقط گاهی دستیار وی با من صحبت می‌کرد.
 
بازیگر سریال "معمای شاه" ادامه داد: بیش از 40 سال از فعالیت من در عرصه بازیگری می‌گذرد و مبتدی نبودم. که "سیروس مقدم" سکوت اختیار کرد.
 
ساعتچی با اشاره به شهرت خود، گفت: ما پیشکسوتان احتیاجی به مطرح شدن نداریم که کارگردانی بخواهد با دعوت کردن و بی‌توجهی به ما منتی بر سرمان بگذارد.
 
این بازیگر کشورمان خاطرنشان کرد: من حرف‌های بسیاری با این کارگردان کشورمان دارم و وی باید پاسخگو باشد.
 
ساعتچی درخصوص فعالیت فعلی خود، گفت: یک سال از ایفای نقش من در پروژه "معمای شاه" می‌گذرد و بی‌نهایت از "ورزی" کارگردان کار تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ اس
 
وی افزود: برای وی، جوان و پیشکسوت فرقی نمی‌کند و به تک تک دیالوگ‌ها و پلان‌ها، نهایت توجه را دارد.
 
ساعتچی تصریح کرد: همه بازیگران سریال تاریخی "معمای شاه" مورد توجه و لطف ورزی هستند و برای وی هر سکانس، نور، شات و هر چیز دیگری بسیار با اهمیت است.
 
وی خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنم که درسریال تاریخی "معمای شاه" در نقش ملکه مادر با این هنرمند و کارگردان معتبر کشورمان همکاری دارم.
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
بسم الله الرحمن الرحیم
آقای مقدم بهترین است
آخرین اخبار