پایان چهار نمایشگاه بین المللی ورزش ، دام و طیور، لوستر و خشکبار

چهار نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ، دام، طيور و فرآوردهای لبنی ، لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی و خشکبار،آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته پس از چهار روز برگزاری که با استقبال بی نظیر مخاطبان ، کارشناسان ، فعالان اقتصادی ، تجار و بازرگانان و ورزشکاران مواجه شد ، امروز به کار خودشان پایان دادند

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاهها ؛ استقبال شهروندان از این  نمایشگاه کاملا به دور از حد انتظار بود و تعداد بازدیدکنندگان به حدی بود که در داخل سالن تردد کاملا به سختی صورت می گرفت. 

همچنین ترافیک در خیابان های اطراف محل نمایشگاههای بین المللی به حدی زیاد شده بود که رفت آمد خودروها به سختی صورت می گرفت و پلیس راهنمائی و رانندگی مجبور شد برای کنترل خیابان ها وارد عمل شده و برخی خیابان ها را یکطرفه کرده تا ترافیک کاهش یابد.
 
دوازده هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای ارمنستان ، ترکیه ، آذربایجان ، کویت ، اندونزی ، اوکراین ، هند و چین در این نمایشگاهها حضور یافتند و ضمن بازدید از سالن های نمایشگاهی ، با تجار ، بازرگانان و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکره شدند . 

 در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ها ، همچنین چند گروه از دانشجویان و دانش آموزان و همچنین ورزشکاران ، قهرمانان و اعضای تیم های ملی در نمایشگاه حضور یافتند و از غرفه های نمایشگاهی بازدید کردند .  

در اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار،آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته ده ها شرکت تولید کننده و صادرکننده خشکبار داخلی و خارجی ، کالاها ، خدمات و صنایع خود را ارائه کرده بودند.   
مهمترین هدف و محور برگزاری این نمایشگاه ؛ توسعه و افزایش تولید و صادرات و یافتن بازارهای پایدار در نقاط مختلف جهان اعلام شده بود. 

در این نمایشگاه ؛تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار ، شرکت ها ، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار ، واحد ها و کارگاه های پوستگیری ، بودادن ، شرکت های پاستوریزه کردن خشکبار ، واحد های درجه بندی ، خلال و پودر کردن خشکبار ، شرکت ها ، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک ، زرشک وعناب ، زعفران ، چای و قهوه ، ادویه و چاشنی و  واحد های تولیدی و صادراتی حبوبات ، غلات ، برنج ، ذرت و گندم ؛ صنایع ، تولیدات و خدمات را ارائه کرده بودند
در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی نیز  220 شرکت داخلی و خارجی ، صدها نوع از جدیدترین و زیباترین تولیدات خود را ارائه و در معرض دید قرار داده اند که چشم هر بیننده ای را خیره  می کرد.. 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی ترکیبی از روشنائی ، نور و زیبائی بود که در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری ، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ،  چراغ های شهری ، چراغ های فضای باز ، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی، ارائه شد ه بود

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی نیز میزبان بزرگ ترین و معتبرترین شرکت ها ، کارخانه ها و تولیدکنندگان ورزشی داخلی و خارجی، از جمهوری اسلامی ایران و 15 کشور مطرح جهان ، بود 

در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع برپا شد ، نمایندگانی از کشورهای ؛ آلمان ، اسپانیا ، فرانسه ،سوئیس،ژاپن، کویت،اندونزی، انگلستان ، بلغارستان ،هلند، کره جنوبی ، چین ، ترکیه ، روسیه و ایتالیا حضور داشتند .

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ، برندهای برتر و مشهور جهان ، از جمله آدیداس، کراس، اسکچرز ، تکنوجیم و آیکان ؛ کالاها، تولیدات و خدمات خودشان را به نمایش عموم خواهند گذاشت . 

برگزاری یک همایش و چهار کارگاه تخصصی با حضور مقامات و کارشناسان و صاحبنظران داخلی و خارجی ،  از جمله برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بود.  
دوازدهمین نمايشگاه بين المللي دام ، طيور، فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته هم پذیرای  بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی بود.

این نمایشگاه  امسال با استقبال قابل توجه کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپائی مواجه شده  و از این لحاظ نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد یافته است . همچنین شرکت های داخلی نیز امسال نسبت به دوره قبلی این نمایشگاه ، از رشد 35 درصدی برخوردارند .
در دوازدهمین نمايشگاه بين المللي دام ، طيور، فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته ، شرکت ها و نمایندگانی از کشورهای : آلمان،چین ،ترکیه، فرانسه، بلژیک ،مالزی ،سوئیس،اتریش، کره جنوبی و ایتالیا حضور داشتند.
 

برچسب ها: نمایشگاه ، دام ، طیور ، لوستر ، خشکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار