قم/

راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی نماز در نقاط مختلف کشور

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی نماز در نقاط مختلف کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی چنین کتابخانه‌هایی اقدامی در راستای تشویق جوانان به نماز است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم،  آیت‌الله مرتضی مقتدایی در مراسم افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی نماز با اشاره به اهمیت نماز در دین مبین اسلام اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف در نظام اسلامی اقامه نماز است و همه باید در راستای تحقق این مهم تلاش جدی و اثرگذار داشته باشند.
وی تصریح کرد:‌ هرچه که درباره نماز، کتاب نوشته شود باز هم کم است چرا که نماز طبق روایات ستون دین بوده و باید در راس همه امور قرار گیرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف در خصوص نماز در سراسر کشور تصریح کرد: در ایران اسلامی با حمایت‌های رهبری اقدامات خوبی در زمینه ترویج نماز انجام می‌شود.
وی ضرورت تشویق جوانان به نماز را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در جامعه اسلامی توجه به نماز اهمیت ویژه‌ای دارد و باید همه به ویژه جوانان به نماز تشویق شوند.
آیت الله مقتدایی با اشاره به افتتاح کتابخانه تخصصی نماز و رونمایی از کتاب‌نامه نماز تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته در این عرصه قابل تقدیر بوده و امیدواریم که ادامه داشته باشد.
وی ضرورت راه‌اندازی چنین کتابخانه‌های تخصصی در نقاط مختلف کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: راه اندازی چنین کتابخانه‌هایی اقدامی در راستای تشویق جوانان به نماز است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با راه اندازی چنین کتابخانه‌هایی منابع مطالعاتی به خوبی در اختیار نسل جوان قرار می‌گیرد بیان کرد: باید مسئله خشوع و خضوع در نماز جدی گرفته شود و در تحقیقات و پژوهش‌ها نیز بیشتر به آن پرداخته شود.
‌آیت‌الله مقتدایی تاکید کرد: باید این حرکت و اقدامات به گونه‌ای دنبال شود که مردم خشوع و خضوع را به صورت عملی در نمازهای خود پیاده کنند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.