مشهد/معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

استکبار تمام هدف خود را متوجه تغییر سبک زندگی کرده است

معاون فرهنگی و تبلیغاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا توان نظامی ندارد و در حقیقت عبارت همه گزینه‌ها روی میز بوده هم یک بلوف آمریکا‌یی‌ است.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سردار محمدعلی آسودی صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و دومین مسابقات قرآن و اذان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: واحد اصلی سبک زندگی اسلامی رفتار است که از ارزش‌ها ناشی شده و هر چه این ارزش‌ها عمیق‌تر باشد رفتار انسان نیز به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم سبک زندگی یک جامعه را بشناسیم باید ابتدا ریشه‌های آن را شناسایی کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها گلایه فرمودند که راهبردها ارائه می‌شود اما فعالان فرهنگی این راهبردها را تبدیل به راهکار نمی‌کنند.

سردار آسودی با اشاره به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: برخی از تهدیدات دشمن می‌ترسند و دلیل آن این است که ریشه آنها وابسته به قرآن و عترت نیست، اگر کسی دارای سرمنشاء قرآنی باشد از تهدیدات استکبار نمی‌ترسد.

وی خاطرنشان کرد: در ا بتدای جنگ تحمیلی، رژیم بعثی عراق 19 فرودگاه ایران را بمباران کرد و ادعا می‌کرد در مدت یک هفته انقلاب اسلامی ایران را نابود می‌کند، اما امام راحل چون دارای ریشه قرآنی بود با صراحت و آرامش فرمودند آن‌چنان به صدام سیلی می‌زنیم که نتواند بلند شود.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اساتید زبده جنگ نرم هستند، اظهار کرد: وزیر سابق امور خارجه آمریکا می‌گفت تمام راهبردهایی را که اندیشمندان آمریکایی ظرف مدت چندین ماه و با بحث‌های طولانی در اتاق‌های فکر به آن می‌رسند رهبری ایران با یک سخنرانی تمام آنها را فرو می‌ریزد.

سردار آسودی گفت: دلیل اصلی این مسئله ریشه قرآنی کلام و رفتار مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ نظامی اولویت خود را از دست داده است، عنوان کرد: 17 میلیارد بدهکاری نتیجه حمله ناشیانه آمریکا به عراق و افغانستان بوده است و این مسئله نشان می‌دهد که دیگر برای آنها جنگ نظامی به صرفه نیست و تمام هدف خود را متوجه تغییر سبک زندگی اسلامی کرده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینکه آمریکایی‌ها و شخص رئیس جمهور آنها دائما تکرار می‌کنند همه گزینه‌ها روی میز است شبیه به یک مزاح و بلوف سیاسی است زیرا آنها امروز تمام توجه خود را به جنگ نرم معطوف کرده‌اند.

وی افزود: دو راهبرد اصلی دشمنان در عرصه جنگ نرم ترویج بی‌عفتی در میان زنان و بی‌غیرتی در میان مردان است، باید با بهره‌گیری از فرصت‌هایی که محرم و صفر به عنوان مهمترین مولفه‌های قدرت نرم شیعه در اختیار ما قرار می‌دهند به مصاف جنگ نرم دشمنان برویم.


برچسب ها: نمایندگی ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.