به زودی مشکل کمبود "واکسن فلج اطفال" در مراکز بهداشتی و درمانی و همینطور نبود شیر خشک‌های رژیمی و مشکل کمبود تعداد پرستاران حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، "واکسن فلج اطفال" یکی از واکسن‌هایی است که در بدو تولد باید به نوزادان تزریق شود و هم اکنون این واکسن در برخی مراکز بهداشتی و درمانی نایاب شده است اما "وزارت بهداشت" اظهار امیدواری کرده که این مشکل به زودی و طی یک تا دو هفته آینده حل خواهد شد.  
 
مشکل شیر خشک‌های رژیمی با تخصیص اعتبار کافی به زودی حل می‌شود
 
دکتر دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: مشکل شیر خشک تغییر "نرخ ارز" و 2 برابر شدن آن می‌باشد که این مشکل با تخصیص "بودجه" کافی به زودی حل می‌شود.  
 
وی در ادامه افزود: هم اکنون 30 نوع شیر خشک توسط وزارت بهداشت و درمان توزیع می‌شود که تنها در 3 نوع با کمبود مواجه هستیم که به زودی این مشکل نیز حل خواهد شد.

 با به کار گرفتن دانشجویان پرستاری مشکل کمبود تعداد پرستاران حل خواهد شد
 
دکتر میرزا بیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مشکل کمبود تعداد پرستاران در بیمارستان‌ها با استخدام دانشجویان پرستاری که دوره‌های آموزشی خود را گذرانده‌اند، حل خواهد شد.  
 
رئیس سازمان نظام پرستاری افزود: این کار با تعریف حقوق متقابل در دانشگاه‌های محل تحصیل پرستاران امکان پذیر خواهد شد که این حقوق متقابل به زودی و پس از تصویب در جلسات کار‌شناسی اعلام می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.