هفته آینده برگزار می‌شود

مراسم معارفه "علی‌اکبر ولایتی" در مرکز مطالعات استراتژیک با حضور آيت‌الله رفسنجاني

مراسم معارفه "علی‌اکبر ولایتی" به عنوان رئیس مرکز مطالعات استراتژیک از سوی "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" در هفته آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم معارفه "علی‌اکبر ولایتی" به عنوان رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هفته آینده برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم مذکور روز یک‌شنبه (سوم آذرماه) ساعت 15 در ساختمان مرکز مطالعات استراتژیک برپا می‌شود.

لازم به ذکر است "علی‌اکبر ولایتی" در تاریخ یازدهم آبان ماه با حکم "آیت‌اله هاشمی رفسنجانی" به عنوان رئیس مرکز مطالعات استراتژیک منصوب شد.(اینجا)

بعد از انتحابات ریاست‌جمهوری گزینه‌های زیادی همچون "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری"، "آیت‌الله امینی"، "محمدرضا عارف" و"آیت‌الله قربانعلی نجف‌آبادی" در رسانه‌ها برای پذیرفتن چنین مسئولیتی منتشر شده اما هیچ‌کدام بنا به دلایل شخصی بر کرسی ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک تکیه نزده‌اند و از پذیرش چنین مسئولیتی امتناع کردند.

پیش از این ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک بر عهده "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" بود که در انتخابات 24 خرداد سال جاری با رأی ملت به عنوان رئیس‌جمهوری کشورمان برگزیده شد.
 
"علی‌اکبر ولایتی" که در حال حاضر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل است با حفظ سمت جایگزین دکتر روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک شده است و یکی از هشت کاندیدای انتخاباتی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.