همگام با سی و دومین جشنواره فیلم فجر؛/10

شکارچیان سیمرغ

بابک حمیدیان، پرویز پرستویی، بهرام رادان، محمدرضا فروتن، حمید فرخ‌نژاد، فرهاد اصلانی، حامد بهداد، امین حیایی، اکبر عبدی، مصطفی زمانی، حسین یاری، فریبرز عرب نیا و یا ناصر ملک مطیعی؟

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران 70 روز فرصت باقی مانده برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر که رقابت در میان بازیگران مرد تشدید می‌شود.



اما در اسامی بازیگران مرد همچون سال‌های گذشته تغییری ایجا نشده و همه  افراد در حال آمادگی برای بزرگ‌ترین جشن سینمایی هستند.

با توجه به اینکه همه بازیگران تمایل بسیاری  برای حضور پررنگ‌تر در جشنواره دارند اما شانس یک بار اتفاق می‌افتد و این بار بابک حمیدیان با 6 فیلم شانس بالاتری برای کاندیدا شدن را دارد البته باید بعد از تماشای فیلم‌ها قضاوت را در مورد بازی بازیگران انجام داد.

این بازیگر با فیلم‌های "بادیگران" به کارگردانی ناصر ضمیری، "ساکن طبقه وسط" به کارگردانی شهاب حسینی، "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، "به تهران خوش آمدید" ساخته رضا سبحانی، "رستاخیز" به کارگردانی احمدرضا درویش، "آشغال‌های دوست داشتنی" ساخته محسن امیر یوسفی به جشنواره خواهد آ‌مد.



اما صابر ابر که به دنبال فیلم‌های با سبک خاص است اکنون نیز با 4 فیلم "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" ، "همه چیز برای فروش" "خواب زده‌ها" و "آشغال‌های دوست داشتنی" آماده رقابت در فستیوال امسال می‌شود.



محمدرضا فروتن نیز دست از رقابت برنداشته و خود را در رتبه 4 فیلمی ها قرار داده و با آثاری چون "متروپل"، "سایه روشن"، "دلتنگی‌های عاشقانه" و "طبقه حساس" وارد میدان خواهد شد.

اما تعداد بازیگران 3 فیلمی نیز کم نیستند و همایون  ارشادی با فیلم‌های "پنج ستاره" مهشید افشارزاده "به تهران خوش آمدید" رضا سبحانی، و "عبور از مه" داوود بیدل، حمید فرخ‌ نژاد با فیلم‌های "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" روح الله حجازی، "مردن به وقت شهریور" هاتف علیمردانی و "همه ما گناهکاریم" حامد امرایی، فرهاد اصلانی با فیلم‌های "خواب‌زده‌ها" فریدون جیرانی، "ساکن طبقه وسط" شهاب حسینی و "50 قدم مانده به آخر" کیومرث پوراحمد، تصمیم دارند با نمایش بازی‌های خود از میدان رقابت جا نمانند.

همچنین دانیال عبادی با 3 فیلم "مثل قو" مسعود نوابی، "خانه‌ای کنار دریا" و "کالسکه" آرش معیریان، پوریا پورسرخ با فیلم‌های "سربازها ایستاده می‌میرند" شهرام مسلخی، "اسب‌ها همچنان می‌تازند" حسن فتحی و "رستاخیز" احمدرضا درویش، رضا عطاران با فیلم‌های "طبقه حساس" کمال تبریزی، "کلاشینکف" سعید سهیلی و "فرش قرمز" رضا عطاران و شهاب حسینی با هنرنمایی در آثار چون "پنج ستاره" مهشید افشارزاده، "آشغال‌های دوست داشتنی" محسن امیر یوسفی و "ساکن طبقه وسط" شهاب حسینی در جشنواره امسال حضور خواهند داشت.

سرانجام در جمع 2 تایی‌های جشنواره مهدی پاکدل با بازی در آثاری چون "تمشک" سامان سالور و "محمد (ص) مجید مجیدی، "بازگشت دوباره پرویز پرستویی به ترتیب با فیلم‌های "مهمان داریم" محمد مهدی عسگرپور، "امروز" رضا میرکریمی، بهرام رادان با "نقش نگار" علی عطشانی و "50 قدم مانده به آخر" کیومرث پوراحمد، آتیلا پسیانی با "نقش نگار" علی عطشانی و "50 قدم مانده به آخر" کیومرث پوراحمد، پولاد کیمیایی "متروپل" مسعود کیمیایی ، "کلاشینکف" سعید سهیلی، سعید راد با فیلم‌های "چ" ابراهیم حاتمی‌کیا و "اسب‌ها همچنان می‌تازند" حسن نجفی ، پیمان قاسم خانی با فیلم‌های "طبقه حساس" کمال تبریزی و "زندگی مشترک آقا محمودی و بانو" روح‌الله حجازی، اکبر عبدی با فیلم‌هایی چون "شاباش" حامد کلاهداری و "آشغال‌های دوست داشتنی" محسن امیریوسفی و میلاد کی مرام با 2 فیلم "برف" مهدی رحمانی و "عبور از مه" حبیب رضایی با فیلم‌های "آرایش غلیظ" حمید نعمت الله و "آشغال‌های دوست داشتنی" محسن امیر یوسفی و پارسا پیروزفر با آثاری چون "آرایش غلیظ" حمید نعمت‌الله و "زندگی جای دیگری است" منوچهر هادی، حضور خود را در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نشان دادند.

در آخر جمع تک فیلم‌ها نیز به حامد بهداد، امین حیایی، ناصر ملک مطیعی، فریبرز عرب نیا، حسین یاری، پیمان معادی و مصطفی زمانی رسید.

گفتنی است؛ گزارشی که تهیه شده براساس فیلم‌های در حال تولید برای حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است و در زمان اعلام نهایی فیلم‌های بخش رقابتی این آمار تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار