تکنیکی برای کسانی که از کمبود زمان شکایت دارند

در یک شبانه روز خیلی کارها می توانید انجام بدهید فقط کافی است تکنیک آن را بدانید.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، این روزها بسیاری از مشغله و کمبود وقت خود می‌نالند هر روز آرزو می‌کنند که ای کاش فرصت بیشتری داشتند و برخی‌ها بر عکس دوست دارند کاری انجام دهند اما آن قدر بی حوصلند که قدم به انجام کاری بر نمی‌دارند .

تکنیک شبانه روز 24 ساعت و 5 دقیقه کمک می کند

برای هر دو دسته از افراد ذکر شده آن ها که مشغله بسیاری دارند و آن ها که بی حوصله اند این تکنیک کار آمد است. از هم اکنون این مقاله را می خوانید در نظر بگیرید که شبانه روز 24 ساعت و 5 دقیقه است این 5 دقیقه فرصتی است که خداوند به شما هدیه کرده مثل یک که خداوند به شما هدیه کرده مثل یک وقت اضافه در بازی فوتبال .

خیلی از گل های طلایی در همین وقت اضافه زده می شود

تصور می کنیم شما فرد پر مشغله ای هستید و در خصوص شغلتان باید کتابی را بخوانید همین امروز 5 دقیقه وقت طلایی را به 24 ساعت شبانه روز خود اضافه کنید.

زمان بگیرید و فقط 5 دقیقه، مطالعه کتاب خود بپردازید و حتما بعد از 5 دقیقه این مطالعه را کنار بگذارید و به سراغ کارهای دیگر خود بروید و باز هم برای فردا از همین تکنیک استفاده کنید و تا 40 روز بر این تکنیک مداومت داشته باشید خواهید دید که این 5 دقیقه غوغا می کند.

اما برای افرادی که بی حوصلگی امانشان را بریده اولا خودتان را ملامت نکنید چرا که بخشی از این بی حوصلگی خاصیت فصل پاییز است و بخشی هم عادت شما به بی حوصلگی و تلقینات شما است.

از کار یا درسی که به آن مشغولید شروع کنید

با تمام نیرو به آن مشغول شوید و به خود بگویید فقط پنج دقیقه است با پنج دقیقه که اتفاقی نمی افتد و خود را مجبور کنید 40 روز مداومت داشته باید.

 روزی 5 دقیقه ، بی حوصلگی را کنار بگذارید

مطمئنم در این پنج دقیقه طلایی می توانید،اثری فوق العاده در زندگی تان ایجاد کنید.

یادتان باشد، افراد بزرگ کارهای فوق العاده شان را از زمان اندک اما با مداومت اثر بخشیدند زندگی منتطر اثر خارق العاده شماست که تنها روزی 5 دقیقه از شما زمان می گیرد./


انتهای پیام/

برچسب ها: زمان ، دقیقه ، اثر ، حوصله ، کتاب ، فصل ، تکنیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.