اظهارات مسئولان و ورزشکاران بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی بادی کلاسیک پرورش اندام

تیم بادی کلاسیک پرورش اندام کشورمان بامداد امروز پس از قهرمانی در مسابقات جهانی به ایران بازگشت.

آشتیانی، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو هفته پیش در مسابقات قهرمانی‌ جهان در مراکش برای اولین بار قهرمان شدیم و همچنین یک قهرمانی در آسیا کسب کردیم و حالا یک قهرمانی جهان دیگر به کارنامه‌ی درخشان پرورش اندام اضافه شد. امیدوارم با کمک مسئولین بتوانیم این قهرمانی‌ها را ادامه بدهیم.

آشتیانی در خصوص دادن پاداش به قهرمانان اظهار داشت: حتماً پاداشی برای این قهرمانان در نظر داریم. اگر این قهرمانان مقامی هم کسب نمی‌کردند به پاس زحماتشان به آنها پاداش می‌دادیم.




ولی‌پور: سال آینده مدالم را به طلا تبدیل می‌کنم


ولی‌پور در خصوص کسب مدال نقره‌ در این مسابقات گفت: مسابقات جهانی همیشه از اهمیت خاص برخوردار بوده  است. 35 کشور از کل‌ دنیا حضور داشتند.

نائب قهرمان این دوره از مسابقات جهانی پرورش اندام کشورمان تصریح کرد: داوری در این مسابقات مشکلی نداشت حتماً نفر اول از من بهتر کار کرده بود. من باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم سال آینده جبران کنم. این مدال نقره انگیزه من را بالاتر برد تا سال بعد قهرمان شوم.

زادپرور: قهرمان قهرمانان شدن یک افتخار بزرگ برای من بود

قهرمان این دوره از مسابقات جهانی گفت: خیلی خوشحالم قهرمان قهرمانان شدم امیدوارم بازهم بتوانم یک افتخار را برای سرزمینم کسب کنم.

زادپرور اظهار داشت: هم میزبانی این دوره از مسابقات و هم سطح مسابقات عالی بود؛ تیم‌های خوبی شرکت کرده‌ بودند؛ من جا دارد از فدراسیون و اسپانسر تیم ملی که حامی تیم ملی بود تشکر و قدردانی کنم.

ملی‌پوش بادی کلاسیک پرورش اندام خاطرنشان کرد: من در جلسه‌ای که با فدراسیون داشتیم گفته بودم کسب 2 مدال طلا را تضمین می کنم و یک مدال دیگر هم یکی از ملی‌ پوشان دیگر خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار