آرش معیریان:

"پیدا و پنهان" با رویکرد متفاوت به مسائل امنیتی و جاسوسی می‌پردازد

آرش معیریان، کارگردان سریال تلویزیونی "پیدا و پنهان"معتقد است که این سریال با پرداختن به مضامین امنیتی داستان‌های معمایی و جاسوسی را روایت می‌کند که فضای پرهیجانی را برای مخاطب رقم می‌زند.

"آرش معیریان" کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال تلویزیونی "پیدا و پنهان" که ایده ابتدایی آن از سال 88 مطرح شد و توسط مدیران سیما فیلم برای ساخت تایید شد و در واقع با پرداختن به مضامین امنیت اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی داستان‌های معمایی و جاسوسی و پیچیده‌ای را روایت می‌کند که فضای پرهیجان و دلهره ‌آوری را برای مخاطب رقم می‌زند.

وی افزود: این سریال در ابتدا قرار بود در 13 قسمت ساخته شود ولی به  دلیل نگاه منفعت طلبانه تهیه‌کننده ابتدایی و مجریان متاسفانه مدام به تعویق افتاد و از آنجا که سوژه امنیت و مباحث جاسوسی بسیار مهم است حاضر نبودم با هر شرایط ابتدایی این کار را پیش ببرم.

"معیریان" ادامه داد: به هر حال با وجود تمام کش وقوس‌هایی که این کار داشت این مجموعه در 4 قسمت اپیزودیک توسط گروهی که چیده شده بود، تهیه شد و مابقی ‌آن به دست گروهی دیگر داده شد.

وی اظهار داشت: مدیریت سیما فیلم بسیار تمایل داشت که این سریال توسط یک گروه ساخته شود ولی با توجه به شرایط مالی ناخوشایند پروژه و حساسیت‌های که می‌توانست کیفیت ادامه کار را زیر سوال ببرد  تصمیم به واگذاری پروژه به یک گروه جدید را گرفتم.

"معیریان" در خصوص 4 قسمت این سریال عنوان کرد: 4 قسمت ابتدایی این پروژه با بالاترین دقت و حساسیت ساخته شده به طوریکه در خصوص مباحث اکشن و دلهره‌آور فراتر از سریال‌ها و فیلم‌های است که تاکنون ساخته شده چرا که از مشاوران زبده در حوزه جاسوسی استفاده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در خصوص 3 قسمت دیگر اظهارنظر نمی‌کنم ولی این سریال باعث آشتی‌دادن مردم با مضامین امنیتی و جاسوسی که در زندگی روزمره‌شان سروکار دارند می‌شود و به نوعی به یک تشکیلات ابر قدرتی در کنار ارگان‌های حراستی اشاره می‌کند که بدون هیچ توقعی از منافع کشور دفاع می‌کنند.

شایان ذکر است: "فرامرز قریبیان"، "بیژن امکانیان"، "احمد ساعتچیان"، "کوروش سلیمانی"،" امیرحسین آرمان"، "حمید ابراهیمی" ، "ناصر آقایی"، گحمیدرضا پگاه"، "میرطاهر مظلومیگ، از بازیگران "پیدا و پنهان" هستند که قرار است این سریال به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی محمدرضا عباسیان از سوم آذرماه روی آنتن شبکه تهران بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، پیدا ، پنهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار