وزير دفاع:

برای ارتقای توان دفاعی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنيم

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه ‌با بيان اينكه امروز ايران اسلامي در سايه ‌فرهنگ عاشورايي، مديريت جهادي و پذيرش مسئوليت و احساس تكليف، به ‌جايگاه ممتازي در ساخت تجيزات دفاعي دست يافته است، گفت: امروز وزارت دفاع براي ارتقاي توان دفاعي كشور از هيچ كوشش و تلاشي فروگذار نمي‌كند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت دفاع، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان در جمع متخصصان شركت هواپيماسازي وزارت دفاع با اشاره به موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي صنايع هواپيماسازي ايران‌ افزود: صنعت هوايي ايران نسبت به ‌‌20 سال گذشته به پيشرفت‌هاي شگرف و خيره‌كننده‌اي دست يافته ‌و امروز در سطح جهاني ‌جايگاه ممتازي دارد.

سردار دهقان‌ با اشاره به توانمندي ايران در ‌طراحي، ساخت قطعات و سيستم‌هاي ‌هواپيما اظهار داشت: ايران امروز به ويژه در ساخت انواع پهپاد در سطح منطقه و جهان به نقطه قابل قبولي رسيده ‌و از جايگاه رفيعي برخوردار است.

وي با بيان اينكه متخصصان ‌وزارت دفاع توانايي انجام ‌كارهاي بزرگ در بازه‌هاي زماني بسيار كوتاه ‌را دارند، تصريح كرد: ‌امروز در ‌مقايسه با قبل ‌در توسعه فن‌آوري و توسعه زير‌ساخت‌هاي صنعتي و دفاعي به پيشرفت‌هاي چشمگير و بسيار خوبي رسيده‌ايم.

وي ‌با بيان اينكه امروز ايران اسلامي در سايه ‌فرهنگ عاشورايي، مديريت جهادي و پذيرش مسئوليت و احساس تكليف، به ‌جايگاه ممتازي در ساخت تجهيزات دفاعي دست يافته است، افزود: امروز وزارت دفاع براي ارتقاي توان دفاعي كشور از هيچ كوشش و تلاشي فروگذار نمي‌كند.

سردار دهقان با بيان اينكه وزارت دفاع از تمام ظرفيت صنايع دفاعي در جهت ارتقاي توان دفاعي كشور حمايت و پشتيباني مي‌كند، ‌تصريح كرد:‌ امروز محصولات و تجهيزات ساخته شده در وزارت دفاع ‌در جهت ارتقاي توان نظام اسلامي به كار گرفته مي‌شود ‌تا رزمندگان پرتوان اسلام ‌مقابل نظام سلطه ‌ايستادگي كنند.

وزير دفاع و پشتيبا‌ني ‌نيروهاي مسلح ‌با بيان اينكه سياست نظام جمهوري اسلامي ايران حمايت از ملت‌هاي مظلوم و ايستادگي در مقابل نظام سلطه است، خاطرنشان كرد: ‌هر جا ‌ملتي در مقابل نظام سلطه به ويژه آمريكا و رژيم جعلي صهيونيستي ‌بايستد آن آرمان ‌مورد حمايت جمهوري اسلامي است.‌

سردار دهقان با اشاره به ساخت پهپاد فطرس ‌گفت: ‌اين محصول تبلور مديريت جهادي، تلاش پيوسته و پيگير بوده و  نماد باورمندي به توانمندي‌هاي متخصصين متعهد صنعت دفاعي است و ايران اسلامي با ‌فناوري بومي در اختيار، ‌‌‌توان طراحي و توليدي انواع پهپاد را دا‌رد.

وي تاكيد كرد: ‌‌نظام جمهوري اسلامي ايران با ‌ماهيت و هويت ‌برخاسته از اسلام ناب محمدي(ص) ‌و ريشه در مكتب علوي و عاشورايي‌ نمي‌تواند ملتي را تحت ستم و ظلم ببيند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه استكبار جهاني ‌‌هر روز در فكر اقدامي جديد عليه ‌نظام جمهوري اسلامي ا‌ست‌ تا ملت را از مسير حق و تعالي و پيشرفت باز ‌دارند، افزود: ‌ملت ايران مسير ‌همراه با‌بصيرت خود را از آغاز انقلاب انتخاب كرده‌ و هيچ قدرتي نمي‌تواند اين مردم را مسير الهي خود باز دارد.

وي با بيان اينكه ملت ايران با تمام توان از آرمان هاي والاي انقلاب محافظت كرده و در برابر دشمنان قاطعانه ايستاده‌اند، تاكيد كرد: دشمنان ظالمانه‌ترين و غيرانساني‌ترين تحريم‌ها را برعليه ملت ايران تحميل كرده‌اند و اين در حالي است كه اين تحريم‌ها مغاير با همه قوانين، مقررات و پروتكل‌هاي پذيرفته شده جهاني است‌.

سردار دهقان با بيان اينكه ملت ايران در ‌‌سايه مقاومت و ايستادگي به پيروزي نهايي خواهد رسيد، تصريح كرد: ملت ايران در ‌‌مقاطع مختلف انقلاب، پس از پيروزي انقلاب، ‌ دوران دفاع مقدس و جبهه‌هاي ديگر ‌توانسته توانمندي و اقتدار خود را به جهانيان و دشمان نظام اسلامي ‌اثبات كند و ‌به هيچ عنوان زير بار ‌زور و زياده‌خواهي‌هاي‌ استكبار جهاني ‌نمي‌رو‌د‌.

وزير دفاع با بيان اينكه زمان زورگويي استكبار جهاني به اتمام رسيده ‌است، افزود: ديگر ‌زمانه‌اي نيست كه ملت‌ها از فرياد زور‌گويانه استكبار جهاني به خودشان ترس و هراسي راه ‌دهند و در برابر تهديدات دشمنان تمكين كنند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه ‌دوران زور‌گويي استكبار جهاني پس از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني(ره) و اكنون ‌با رهبري حكيمانه فرماندهي معظم كل قوا امام خامنه‌اي(مدظله العالي) به پايان رسيده است، تاكيد كرد: ‌ امروز شاهديم ملت‌هاي آزاديخواه و مسلمان در سراسر جهان با الهام‌بخشي از نظام مقد‌س جمهوري اسلامي ايران ‌در برابر ‌زورگويان‌، ظالمان‌‌ به ويژه استكبار ‌ايستادگي ‌‌مي‌كنند و اين نشانگر آن است كه پيام تمام عيار انقلاب اسلامي به جهان صادر شده است.‌

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار