زمانبندی توزیع بسته های شهروند الکترونیک اعلام شد/ آغاز توزیع از امروز

مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران آغاز توزیع بسته های شهروند الکترونیک در 7 منطقه خبر داد.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به استقرار نیروهای مجری طرح در پایگاه های توزیع بسته اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمان و نیروها مرحله توزیع بسته به ترتیب در مناطق با بیشترین آمار ثبت نام از امروز آغاز می شود.

وی توزیع بسته های آموزشی در منطقه 12 با بیشترین آمار ثبت‌ نام را امروز و فردا دانست و افزود: اجرای این طرح در منطقه 11، 20 و 15 به ترتیب در تاریخهای اول و دوم،‌ششم و هفتم و هشتم و نهم آذر‌ماه خواهد بود.

عضو شورای راهبردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران با یاد آوری انتخاب 2 سرای محله و استقرار تیم‌های اجرایی مجری طرح جهت تکمیل ثبت نام و توزیع بسته های آموزشی به شهروندان تصریح کرد: سرای محله فردوسی و تختی در منطقه 12، سرای محله منیریه و فرهنگسرای فناوری اطلاعات در منطقه 11، سرای محله شهادت و دولت آباد در منطقه 2 و سرای محله مظاهر‌ی و افسر‌یه در منطقه 15 مطابق با تاریخهای اعلام شده بسته های آموزشی را به شهروندان تحویل خواهند داد.

رفیع ادامه داد: سرای محله جنت آباد مرکزی و فردوس در منطقه 5، کار‌ون جنوبی و شمالی در منطقه 10 و نیز سرای محله مبارک آباد و شمیران نو در منطقه 4 به ترتیب در تاریخهای 13، 14، 15 و 16 و نیز 20 و 21 آذر ماه آماده ارائه بسته های آموزشی به شهروندان این مناطق هستند.
 
وی با عنوان راه اندازی پایگاه های دائمی دیگر گفت: شهروندان در صورت عدم موفقیت در فرایند تکمیل ثبت نام و دریافت بسته می توانند به این پایگاهها که آدرس و مشخصات آن اعلام خواهد شد مراجعه نمایند.

مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران از گروه سنی 12 تا 75 سال به عنوان جامعه هدف این طرح یاد کرد و ‌گفت: ارائه 186 ساعت آموزش رایگان در زمینه های فناوری اطلاعات، ICDL ، سلامت و کار آفرینی، زبان انگلیسی، خدمات الکترونیک شهری از اهم خدمات آموزشی این طرح است  که شهروندان پس از تکمیل ثبت نام و دریافت بسته های آموزشی از آن برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: بسته ، فردوسی ، تختی ، فرهنگسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار