پژو زیر کامیون له شد/4 نفر کشته شدند/نجات معجزه‌آسا کودک 7 ساله+تصاویر دلخراش

مدیر حوزه 2 عملیات آتش نشانی شهر مشهد از وقوع تصادفی دلخراش در کمر‌بندی سبز شهر مشهد در بامداد امروز خبر داد.

مجید شادی مدیر حوزه 2 عملیات آتش نشانی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وقوع تصادفی دلخراش در کمر‌بندی سبز شهر مشهد در بامداد امروز خبر داد که در پی آن 4 عضو یک خانواده در دم جان باختند و یک کودک 7 ساله به طرز معجزه آ‌سایی نجات پیدا کرد.

شادی افزود: صبح امروز در تماس چند نفر از رانندگان که در مسیر اتوبان(کمربند سبز) مشهد که جاده چناران به نیشابور را متصل می‌کند خبر از برخورد یک کامیون و‌لوو با یک خودروی پژ‌و سواری را دادند که بر اثر این برخورد خودرو کامیون بر روی خودروی سواری قرار گرفته و تعدادی از سرنشینان داخل خودرو محبوس شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی به طور همزمان از ایستگاه‌های شماره 8 ، 29 و 6 گروه‌های ا‌طفای حریق و امداد و نجات را به همراه دو دستگاه جرثقیل 25 تنی به محل حادثه اعزام کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی افزود: آتش نشا‌نان پس از اعزام در محل مشاهده کردند یک خودروی سواری پژ‌و و یک خودروی کامیون و‌لوو که در یک مسیر در حال حرکت بوده‌اند‌ به دلیل نا‌مشخصی با یکدیگر برخورد که شدت این برخورد به حدی بوده که خودروی کامیون وسیله نقلیه سواری را تا فاصله‌ای 50 متری کشیده و بر لبه پلل معلقی نگه داشته است.

وی افزود: آتش نشا‌نان پس از بررسی محل و با استفاده از نردبان موفق به خارج کردن یک کودک 7 ساله که به طرز معجزه آسا‌یی زنده مانده بود از لابه لای آهن پاره‌های خودرو نمودند و برای مداوا تحویل تکنسینها‌ی اورژانس حاضر در محل دادند.

شادی اظهار داشت: با حضور دو دستگاه جرثقیل 25 تنی آتش نشانی مشهد خودروی کامیون کا حامل بار بود از روی خودروی سواری برداشته شد که آتش نشا‌نان موفق شدند پیکر بی جان 3 زن و‌یک مرد را که بر اثر شدت حادثه در دم فوت نموده بودند را پس از برش زدن بدنه خودروی سواری با قیچی هیدرو‌یک از درون آهن پاره های خودرو خارج کنند.

در همین حال جانشین فرماندهی استان خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار ما با تایید این خبر علت حادثه را سرعت زیاد کامیون، مه گرفتگی جاده و بی احتیاطی راننده پژ‌و هنگام دور زدن در منطقه غیر مجاز از علل این تصادف دل خراش دانست.

سرهنگ لطیف به جزئیات بیشتر اشاره نکرد و افزود: یک تیم کارشناسی پلیس راه استان در حال بررسی دقیق این حادثه است.
















انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
vahi
۰۰:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
koda rahmateshon kone
-
بهروز
۰۹:۲۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
خدا رحمتشان کند
United States of America
مصطفي
۲۳:۴۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
يا فاطمه زهرا به داد بچه 7 ساله برس
من صحنه ديدم ترسيدم

واي بر ما ادم حتي يك لحضه خودش خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۲۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
راستش نمیدانم تا کی باید اخبار تلخ تصادفات را دید و غصه خورد.اگر یک خبرنگار پیدا شود و از داستان تلخ بازماندگان این کشته شدهها و بچه یتیمهایی که باقی میماند گزارش تهیه کند مسولیین بیشتر آگاه میشوند.
-
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
مقصراصلي راهنمائي ورانندگيه
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۲:۲۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
خدا رحمتشان کند واقعا دلخراش بود واقعا
آخرین اخبار